loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل اورتون
کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل اورتون

کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل اورتون

پس از آنکه آرسنال موفق شد در خانه 3-2 با گل ان کتیا و دبل اوبامیانگ اورتون را شکست دهد میکل آرتتا در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ما در این خبر صحبت هایی که در این کنفرانس مطرح شد میخوانیم.
 
در مورد عملکرد تیم..
از عملکرد تیم رضایت دارم و خوشنودم. اینکه سه بازی در هفت روز انجام دهید دشوار است. ما خیلی دیر از یونان بازگشتیم و گل زودهنگامی خوردیم که روی ذهنیت تیم تاثیر منفی داشت و سخت بود. واکنش درستی به این گل نشان دادیم و بعد از آن به بازی مسلط شدیم. دوباره گل خوردیم و این ناامیدی بزرگ دیگری برای ما بود اما دوباره به بازی برگشتیم و بر آن غلبه کردیم. 20 تا 25 دقیقه ی آخر بازی را دیدید که چقدر انرژی صرف کردیم. سعی کردیم تغییراتی را در تیم ایجاد کنیم ولی عادلانه بود که اورتون در این دقایق بهتر از ما بود و چند شانس گلزنی داشتند.
 
در مورد مصدومیت کولاسیناچ...
وقتی چنین اتفاق می افتد هیچ گاه خوشحال نیستم. کولا در کل نسبت به مصدومیت بدشانس است. باکایو هم چنین مشکلی را قبل از بازی داشت اما چند دقیقه ای به میدان امد. در حال حاضر اطلاع زیادی در مورد وضعیت او ندارم. دیروز درد زیادی داشت. امروز بررسی بیشتری میکنیم.
 
در مورد گل زودهنگامی که خوردید...
این بخشی از بازی است. این نامید کننده است و چیزهایی اتفاق می افتد که قابل کنترل نیست. یک روز چنین اتفاقاتی می افتد. روزی باید با ده بازیکن بازی کنیم یا یک روز داوری تاثیرگذار است. اما ما به کارمان ادامه میدهیم. به تلاشمان ادامه دادیم. شروع کردیم به انجام کارهایی که در موردش صحبت کرده بودیم و موقعیت هایی را ایجاد کردیم و سبکی از بازی که میخواستیم ارائه دادیم.
 
در مورد اوبامیانگ ...
خوشحالم. او برای ما دو گل مهم به ثمر رساند وبه عنوان یک کاپیتان برای دیگران الگوست. او حتی قادر به انجام بازی دفاعی هم هست زیرا میخواهد مطابق با شرایط چنین بازی بزرگی کارش را انجام دهد و او واقعا تمایل به انجام این کار دارد و با خوشحالی این کار را میکند. فکر میکنم باید به او احترام بگذاریم. 
 
در مورد اینکه باشگاههایی به اوبا تمایل دارند...
باشگاههایی که او را میخواهند کاملا حق دارند زیرا او بازیکن فوق العاده ای است. کاملا سزاوار این است که توجه باشگاههای دیگر را به خود جلب کند. امیدوارم بتوانیم او را متقاعد کنیم که این باشگاه برای او جای مناسبیت و آینده ی خوبی در این تیم خواهد داشت.
 
در مورد اینکه چنین پیروزی هایی اوبا را متقاعد میکند تا قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کند...
امیدواریم. ابته نه تنها نین بردهایی باعث میشود بلکه ما هم در تلاشیم این کار را انجام دهیم. او واقعا هر بار که برای آرسنال به میدان میرود لذت میبرد؟ این بخش مهمی از کاریست که ما باید انجام دهیم و این شرایط را در اینجا ایجاد کنیم. فکر میکنم او اکنون چنین طرز فکری دارد.
 
در مورد نگرش اوبامیانگ به کار دفاعی...
در این مورد دو سوال دارم. اول اینکه او میخواهد چنین کاری انجام دهد؟ دوم اینکه از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی میتواند این کار را انجام دهد یا نه؟ در مورد فیزیکی باید بگویم شرایطش را دارد و می تواند اما مسئله متقاعد کردن اوست که چنین کاری را هر سه روز به سه روز انجام دهد که او در کار را کرد و موفق بود و آن را به خوبی نشان داد.
 
در مورد ذهنیت اوبامیانگ...
فکر میکنم برای بازیکنی چون او سخت بود. زیرا اتفاقات ناایمد کننده ی زیادی در طی چند ماه یا چند سال گذشته برای او رخ داده . او انتظارات زیادی دارد و میخواهد برای بزرگترین باشگاهها بازی کند و در بزرگترین تورنومنت ها حضور داشته باشد. میخواهد در کنار بزرگترین بازیکنان جهان بازی کند و ما هم به عنوان یک باشگاه باید از او حمایت کنیم و به او همه چیز بدهیم  تا واقعا احساس رضایت کند و این چالشیست که با آن رو به رو هستیم. 
 
در مورد اینکه چرا دیرتر از یونان بازگشتند...
دیدم اگر بلافاصله بعد از بازی برگردیم چهار و نیم و پنج صبح به لندن میرسیم که به طور کلی آماده سازی تیم را مختل میکرد. اول باید استراحت میکردیم. بعد از آن تغذیه ی مخصوص. هواپیما مانند هتل نیست . آنها دو سه ساعت در هواپیما استراحت کردند بعد به خانه رفتند. این را واقعا دوست ندارم. میخواستم آنجا با هم استراحت کنیم. خوب به تغذیه برسیم. خوب بخوریم، خوب بخوابیم، با هم سفر کنیم و بعداز آن در مورد حریف بعدیمان صحبت کنیم یا بازی را مرور کنیم. بعد از آن با ذهنی باز و تازه میتوانستیم به خانه بازگزدیم و روز بعد برای شروعی دوباره آماده شویم. 
 
در مورد مسوت اوزیل...
از مسوت خرسندم. با اوبازی کردم و او را میشناسم. بنابراین بر او تا جایی که میتوانم فشار می آورم تا آنچه نیاز دارد و باید را انجام دهد زیرا میدانم که او چقدر در کارهای تهاجمی میتواند تاثیرگذار باشد. بازی امشب نمونه ی این مسئله بود. او برگ برنده ی شماست. او به هم تیمی های خود و ساختار و سازمان مناسب برای شکوفایی نیاز دارد. این فقط به او مربوط نمی شود و بعضی اوقات فقط تقصیر او نیست ، بلکه درمورد این تیم است که او را به آنچه نیاز دارد درست پشتیبانی نمی کند.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰