loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری آرتتا پس از حذف از لیگ اروپا
کنفرانس خبری آرتتا پس از حذف از لیگ اروپا

کنفرانس خبری آرتتا پس از حذف از لیگ اروپا

دیشب در مرحله ی یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا آرسنال با نتیجه ی 1-0 در 90 دقیقه از المپیاکوس در امارات شکست خورد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند و بازی به وقت اضافه کشید. پیرامریک اوبامیانگ دقیقه 113 آرسنال را 2-1 پیش انداخت اما یک دقیقه مانده به پایان بازی یوسف العربی گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند و با توجه به گل زده بیشتر در خانه ی حریف المپیاکوس به دور بعد صعود کرد.
 
پس از این دیدار آرتتا در کنفرانس خبری بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در این خبر سوالات مهمی که مطرح شده را با هم خواهیم خواهند. 
 
در مورد نتیجه ی ناامید کننده ی آرسنال...
آزاردنده است. امید زیادی به این رقابت ها داشتیم. برای ما خوب بود که در اروپا حضور داشته باشیم و رقابت خیلی زیبایی بود که قهرمانش شویم. فکر میکنم کارهای مثبت زیادی در این بازی انجام دادیم. به اندازه ی کافی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما اگر شما دو بار چنین گلهایی از ضربات ایستگاهی بخورید و کار به تساوی برسد خود را به دردسر انداخته اید. 
 
در مورد اینکه لنو میتوانست در آخر بازی عملکرد بهتری داشته باشد...
بله او میتوانست توپ را بیرون بکشد اما باز موقعیت دیگری برای دفاع کردن به وجود می آمد. این فقط مرجله ی اول است مرحله ی دوم توپی است که از کرنر می آید و بازیکنان نمیتوانند دفاع کنند و توپی از فاصله ی 6 یاردی می آید و تور دروازه را هدف میگیرد که این غیرقابل قبول است. این چیزیست که ما باید آن را بهتر کنیم. ما نسبت به اتفاقات بدتری واکنش نشان دادیم. این یک ناامیدی بزرگ برای ماست و من پشت بازیکنان تیمم هستم، در مورد راهی که بازی کردند و تلاشی که داشتند. 
 
در مورد پیشرفت تیم در طول بازی...
فکر میکنم در 10-15 دقیقه ی نخست تقریبا همینطور بود. همینطور ه بازی در جریان بود بهتر و بهتر میشدیم. موقعیت های بیشتری را برای کسب پیروزی ایجاد کردیم و نباید درباره ی آنچه که الان رخ داده صحبت کنیم. 
 
در مورد موقعیت هایی که ایجاد کردیم...
فکر میکنم به اندازه ی کافی آنها را آزار دادیم اما باید از این فرصت ها به درستی استفاده میکردیم. در محوطه ی جریمه ی المپیاکوس ما فرصت های زیادی داشتیم که از دست دادیم و باید گل میشد اما آنها موقعیت های کمی در محوطه ی ما داشتند که به خوبی از آنها استفاده کردند. در این شرایط ما آسیب پذیر بودیم و همواره مواردی وجود دارد که باید در آنها پیشرفت کنیم.
 
در مورد احساسات تیم...
همه ی بازیکنان را دیدم و میدانم چقدر این رقابت ( لیگ اروپا ) برایشان مهم بود. دیدم که چقدر تلاش کردند و چقدر جنگیدند تا برنده ی این بازی باشند و میدانم چقدر برای آنها و باشگاه سخت بوده. این فوتبال است و گاهی اوقات خیلی بی رحم است. شما باید بتوانید این احساسات را مدیریت کنید اگر که میخواهید در این صنعت حضور داشته باشید. بنابراین اکنون این وظیفه ی ماست که به روال عادی بازگردیم و رو به جلو حرکت کنیم.
 
در مورد مصدومیت موستفی...
نمیدانم چقدر بد است. به من گفت نمیتواند دیگر بازی کند. نمیدانم که گرفتگی بوده یا آسیب دیدگی عضلات. میدانم که از این نوع مصدومیت زیاد وجود ندارد زیرا بازیکنان خسته شده بودند . آنها طی 11 روز چهار بازی کردند.
 
در مورد تجربیات مربی...
من شخص اول هستم. باید آنها را برگردانم. این کار من است. اولین چیزیست که باید انجام دهم. اول از همه باید این مسئله را هضم کنیم زیرا این شکست بسیار بسیار دردناک بود. 
 
درباره نگرانی او از بازگشت تیم به عقب از نظر اعتماد به نفس...
امیدوارم که اینطور نباشد زیرا تلاش میکنم به آنها نشان دهم که در بازی چه اتفاقاتی افتاد و بازی کجا باید تمام میشد و نشان دهم که چه کارهایی را انجام ندادیم که بازی تمام شود و روشی که بازی باید آنطور تمام میشد. امیدوارم که این بخشی باشد که آنها آموزش ببینند و به عنوان یک تیم پیشرفت کنند. 
 
در مورد سختی رسیدن به مقام چهارم و پنجم لیگ...
خیلی سخت است زیرا وقتی به جدول نگاه میکنید میبینید که چقدر فاصله زیاد است و ما خیلی از آن فاصله داریم و باید برای کسب این مقام خیلی بجنگیم. مهمترین مسئله این است که باید ذخیره خیلی قوی داشته باشیم، واکنش نشان دهیم و به پیش برویم.  اول از همه باید آنها را متقاعد کنم که چه اتفاقاتی افتاد و اگر بتوانند به خوبی به کارشان ادامه دهند نظیر آنچه در ده بازی اخیر به نمایش گذاشتند خواهند کرد.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰