loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل پورتسموث
کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل پورتسموث

کنفرانس خبری آرتتا پس از برد مقابل پورتسموث

شب گذشته آرسنال با وجود 9 تغییری که در ترکیبش داشت موفق شد با گلهای پاپاستاتوپولوس و ان کتیا 2-0 پورتسموث را شکست داده و به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. 
 
پس از این دیدار میکل آرتتا در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد
 
در مورد عملکرد تیم...
اینکه به اینجا بیایید، در این استادیوم با 7 بازیکن زیر بیست و سه سال بازی کنید و تیم غالب این دیدار باشید کمی غیر معمول بود اما توانستیم موقعیت های بهتری را خلق کنیم. گلزنی کردیم و باید بیشتر گل میزدیم. 
 
در مورد نلسون...
از همه ی آنها رضایت دارم و از عملکردشان خوشنودم. بچه ها واقعا واکنش خوبی داشتند. 94 دقیقه به آنها نگاه میکردم و زیر نظرشان داشتم و آنها همچنان فشار می آوردند ، در حرکت بودند و بازیکنان حریف را دنبال میکردند. کار با آنها واقعا لذت بخش است. آنها واقعا سزاوار بودند. نمیدانم و بازی با آنها ریسک پذیر است ولی ارزش پذیرش این ریسک را دارند. 
ریس یک بازیکن خاص است و میتواند در تقابل های تک به تک بازیکنش را از مقابل بردارد. برای مدتی از ترکیب بیرون بوده ولی اکنون بازگشته و نشان داد که قادر به انجام چه کارهایی هست.
 
در مورد داشتن شک و تردید برای بازی دادن آنها...؟
نه ، نه 
 
در مورد  تیمهای بزرگی که در در این جام باقی ماندند...
قطعا همینطور است. برای حضور در چنین رقابت هایی شما باید در شانس درآمدن یک قرعه ی خوب را داشته باشید. علاوه بر مواردی که نیاز به شانس هست شما باید مراقب دیگر جزئیات باشید تا برنده شوید. اما بگذارید ببینیم چه میشوید و قرعه ی بعدی چیست اما ما یک بازی روز یکشنبه در لیگ داریم پس بیاید تمرکزمان روی آن باشد.
 
در مورد قرار گرفتن سوکراتیس در پست دفاع راست...
کمی ناراحت بود چون این پست او نیست. اما در بازی های اخیر او بسیار کمک تیم بود و همیشه نگرش درستی داشته و این توانایی را دارد که در لحظات حساس و مواردی که به او نیاز داریم در آن پست بازی کند. 
 
در مورد نایلز...
او باید سرش را پایین بیندازد و به سختی تلاش کند تا هر روز در تمرینات به من نشان دهد که جایگاه خود را بیش از هر بازیکن دیگری میخواهد. همچنین نشان دهد که میخواهد برای این باشگاه بازی کند و برای جایگاهش بجنگد. 
 
در مورد ریسک بازی کردن با بازیکنان جوان پس از حذف از لیگ اروپا...
بله اما اگر بازیمان را در لیگ اروپا میبردیم هم همینطور بود. من این تیم را ارزیابی کردم. بعضی از آنان از نظر جسمانی آسیب دیده بودند، برخی مشکلاتی داشتند. برخی از نظر روحی به خاطر اتفاقی که برایشان افتاد آماده نبودند بنابراین سعی کردم ترکیب درستی بچینم ، بازیکنانی که بدانم چه شرایطی دارند و آنها نیز بیشتر کارهایی که باید انجام میدادند انجام دادند. اگر ببرید خوب است اما اگر میباختیم انتخاب اشتباهی بود. 
 
در مورد اینکه باخت مقابل المپیاکوس روی روحیه ی تیم تاثیر گذاشت...؟
قطعا تاثیر گذاشت و انتخاب ترکیب تیم را هم تحت تاثیر قرار داد. انرژی ، تمرکز و تمایل به انجام بازی برای این رقابت واقعا مهم است.
 
در مورد اینکه بازیکنان جوان قبلا در چنین جوی بازی نکرده بودند...
قطعا نه ولی آنها مدت زمان زیادی در انگلیس زندگی کرده اند و شاهد دیدارهای بزرگی در چنین استادیوم هایی بوده اند و این درس خوبی بود.
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰