loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل وستهام
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل وستهام

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل وستهام

پس از آنکه دیشب آرسنال موفق شد در لیگ میهمان خود را با گل دقیقه 78 الکساندر لاکازت 1-0 شکست دهد میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود
 
در مورد پیروزی ...
من به شانس و اقبال زیاد اعتقادی ندارم اما لحظاتی بود که ما شانس آوردیم و این به خاطر این بود که در دفاع عملکد فردی بازیکنان خوب بود. گاهی در جمع کردن توپ و گاهی در سیو توپ. از نتیجه ای که گرفتیم خیلی خوشحالم زیرا تیمهای بزرگ در روزهایی که روزشان نیست میتوانند راهی پیدا کنند. بدهیست که بهترین روزمان از نظر عملکرد تیمی نبود. میتوانید از چنین بازی هایی چیزهایی درس بگیرید و نکات مثبت و منفی آن را در روشی بهتر بیابید. وحدت، همبستگی و تمایل بازیکنان به نمایش درآمد. در نهایت این پروسه بهایی دارد و ما امروز آن را نپرداختیم. چند روز پیش در این ورزشگاه با المپیاکوس بازی کردیم اما امروز در همان شرایط بودیم و موفق شدیم پیروز شویم. 
 
در مورد VAR
وقتی که گلمان پذیرفته نشد گفتم مشکلی نیست. بعد از آن همکارانم روی نیمکت گفتند که گل است اما دو الی سه دقیقه بعد نمیدانم چقدر دقیقا زمان برد که ناامید شدم . امشب از نتیجه ی VAR خیلی خوشحال شدم. 
 
در مورد عملکرد تیم در نیمه ی اول...
لحظاتی از بازی را برای خودمان داشتیم. زمانی که در نیمه ی اول هر دو تیم به طور فشرده و دفاعی بازی میکردند توپ هایی به مناطق خطرناک زمین ما آمد جایی که آنها در انتقال توپ خیلی خوب هستند. بعد از آن ضربه ی آزاد، کرنر و بنابراین ما سعی کردیم که جریان بازی خود را پیدا کنیم و زمانی که توانستیم به منطقه ی یک سوم پاییانی زمین آنها برسیم در پاس نهایی ضعیف عمل کردیم و سزاوار بود که در این منطقه کمی درگیرانه تر بازی میکردیم و فعالتر بودیم.
 
در مورد اینکه در لیگ بی شکست بودیم..
این فقط گوشه ای از نتایج ماست. کمی از آن چیزیست که میخواهم از تیمم ببینم اما انها امروز به من گفتند که کشتی را چرخوانده ام. این گشتی هنوز هم باید بیشتر بچرخد تا آنچه را که میخواهیم ببینیم ببینیم بنابراین این بخشی از پروسه ی کاری ماست ویک شبه اتفاق نمی افتد. ما مثبت بودیم که توانستیم به مدت هشت یا نه هفته ای که اینجا بودیم این روند را ادامه دهیم و به آنچه به اجرا گذاشتیم و نتایجی که گرفتیم مربوط می شود.
 
در مورد اینکه چرا لاکازت از ابتدا بازی نکرد...
خب من دو مهاجم دارم که زندگی را برای من سخت کردند! اما در عین حال این خیلی هم خوب است. آنها هر دو در لحظات خوب، خوب گل میزنند. تصمیم گرفتم که از ادی استفاده کنم به خاطر مدافعان آنها و برنامه ای که برای بازی داشتیم اما از لاکا زمانی استفاده میکنم که  دقایق پایانی به گل  نیاز داریم. او همیشه برای انجام این کار آماده است. زمانی که با او صحبت میکنم و دستور العمل میدهم او همیشه آگاه است و تمرکز میکند و من میتوانم ببینم که او واقعا مصمم است که برود و گلزنی کند که این کار را هم کرد.
 
در مورد تقابل با دیوید مویز 
او کسی است که من برایش احترام قائلم و تحسینش می کنم ، هفت سال باشکوه در کنار او داشتم ، درباره او چیزهای زیادی آموختم ، او مردیست با ارزش های باورنکردنی و اخلاق کاری عالی. او امروز با برنامه بازی خود نشان داد که  چه نوع مربی ای است.  من کار مربیگری را در انگلستان با او شروع کردم و او کسی بود که ایمان را به من داد نشان داد تا به سرمربیگری لیگ برتر برسم  و از او بسیار سپاسگزارم.
 
در مورد اینکه او باید برای کسب یک کلین شیت دیگر از پابلو ماری استفاده کند...
نکته خوب ، اگر به همین راحتیست من باید به توصیه ی شما در این مورد عمل کنم. امیدوارم که دوباره در مقابل منچسترسیتی این کار را انجام دهیم و ببینیم باز کلین شیت میکنیم؟! او خوب عمل می کند و خوب با تیم مطابق شده است - این یک لیگ آسان نیست و مدافع مرکزی به نظر من بازی در لیگ برتر یکی از سخت ترین پست ها برای بازی برای هر بازیکن خارجی است. اما او بسیار تمایل دارد ، او یاد می گیرد و با هم تیمی های خود تجربه و درک خوبی دارد. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰