loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا به کویید 19 مبتلا شد
آرتتا به کویید 19 مبتلا شد

آرتتا به کویید ۱۹ مبتلا شد

پس از آنکه نتیجه ی آزمایش کرونای میکل آرتتا مثبت اعلام شد لندن کلونی بسته شد. 
 
کارکنانی که از نزدیک با آرتتا در ارتباط بوده اند هم بنابر اعلام دستورالعمل های بهداشتی دولت خود را قرنطینه کردند. این افراد شامل کادر کامل مربیگری تیم و بازیکنان تیم اصلی ( تیم مردان ) میشوند همچنین تعداد کمی از اعضای تیم آکادمی نیز بنابر احتیاط قرنطینه شدند. 
 
انتظار میرود افرادی که در این چند روز با آرتتا در ارتباط نبوده اند در روزهای آینده به کار خود بازگردند. لندن کلونی و هیل ضدعفونی می شوند ولی سایر بخش های باشگاه مشکلی ندارند. 
 
مدیر عامل ونکاتشام در این باره گفت :" سلامتی افراد ما و در سطح وسیعتر سلامتی مردم برای ما در اولویت است و تمرکز ما هم روی این مسئله است. فکر و ذهن ما با میکل است که ناامید شده ولی روحیه ی خوبی دارد. ما با همه ی افراد ذیربط در حال گفتگو هستیم تا بتوانیم این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم و امیدواریم که بتوانیم به محض اجازه ی پزشکان به تمرینات و بازی ها بازگردیم." 
 
سانلهی هم اضافه کرد: " میکل، بازیکنان تیم اصلی، بازیکنان و کارمندان باشگاه همگی کاملا حمایت میشوند و ما مشتاق بازگشت به تمرینات و بازی هستیم و به محض اینکه تیم پزشکی اجازه دهد دوباره به تمرینات و بازی ها باز میگردیم. مشخص است که بهبودی کامل میکل آرتتا برای ما اولویت دارد."
 
میکل آرتتا هم گفت: " واقعا ناامید کننده است اما زمانی که احساس بیماری کردم تست دام و هر زمان که پزشکان اجازه دهند کار خواهم کرد." 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰