loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس پارتی، اولویت نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان
توماس پارتی، اولویت نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان

توماس پارتی، اولویت نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان

به گزارش منتشر شده از سوی پِیپِر تاک در روز جمعه، آرسنال آماده‌ است تا بند فسخ ۴۵ میلیون پوندی هافبک دفاعی اتلتیکومادرید را بپردازد، و این درحالی است که منچستریونایتد را رقیب اصلی خود بر سر جذب این بازیکن می‌بیند.

توماس پارتی، هافبک غنایی تنومند اتلتیکومادرید باتوجه به کیفیت بالا قیمت منطقی و قابل پرداختش، درحال حاضر جزو اهداف نقل و انتقالات آرسنال در تابستان پیش‌رو است. او که در پیروزی چهارشنبه شب مادریدی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول، عملکرد خیره‌کننده از خود به نمایش گذاشت، حالا طبق گفته دیلی تلگراف، به اولویت نقل و انتقالاتی میکل آرتتا برای فصل آینده مبدل شده است.

جذب یک هافبک دفاعی تنومند به اولویت نقل و انتقالاتی آرتتا مبدل شده، و باتوجه به برنامه‌ریزی او برای بازسازی ترکیب پس از تحویل گرفتن تیم از اونای امری، که علیرغم احیا کردن گرانیت ژاکا در میانه زمین، همچنان ضعف پست هافبک دفاعی را در تیم خود حل نشده می‌بیند.

پارتی پیش از آنکه در سال ٢٠١۵ پایش به ترکیب اصلی اتلتیکومادرید باز شود و ١۶١ مرتبه در پیراهن این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان برود و ١٣ گل به‌ثمر برساند، در مقاطعی به آلمریا و مایورکا قرض داده شد.

هرچند لیورپول هم در تابستان ٢٠١٨ به هدف تقویت کمربند میانی خود جزو مشتریان پارتی بود، اما در ادامه این انتقال صورت نگرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۱,۴۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰