loading
در حال بررسی درخواست شما
چگونگی تمرینات بازیکنان در دوران کرونا
چگونگی تمرینات بازیکنان در دوران کرونا

چگونگی تمرینات بازیکنان در دوران کرونا

جو مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال از اوضاع کنونی جهان و چگونگی تمرینات دختران تیم صحبت کرد
 
بعضی از بازیکنان تمرینات اضافی دادیم و بعضی از آنها که مصدوم بوده و حالا اکنون در ریکاوری هستند برنامه ای مجزا داده ایم. بعضی از بازیکنان هم اکنون فرصت استراحت دارند و از فوتبال کمی به دور هستند. 
 
در حال حاضر چیزهایی که نیاز دادند فراهم است. دوران سختی است زیرا بعضی از بازیکنان مجبورند اینجا بمانند برای آنها از نظر بهترین تصمیم این است که همینجا در انگلستان بمانند تا اینکه بخواهند سفر کنند و به خانه هاشان بازگردند. این خیلی مهم است که آنها بتوانند با خانواده هایشان در ارتباط باشند و مطمئن باشیم که به بهترین نحو و با اعضای خانوادشان ارتباط دارند. 
 
روابط ما با مدیران و رهبران هر گروه هم اهمیت دارد و هر بازیکنی با متد خاص خودش با مسائل برخورد می کند. بعضی از آنها از اینکه کمی وقت استراحت دارند خوشحالند اما بعضی از بازیکنان هم هستند که میخواهند تمرینات انفرادی بیشتری برایشان برنامه ریزی کنیم. 
 
در این شرایط واقعا کارهای ما به تمایلات شخصی بازیکنان هم وابسته است و متناسب با شخص او برنامه ریزی میشود اما فکر میکنم مهمترین مسئله این است که همه ی ما در دسترس هستیم، کارکنان باشگاه همیشه هستند و من هم از طریق تلفن با همه در ارتباط هستم. این قضیه مربوط به همکارانم در باشگاه هم می شود و فکر میکنم واقعا این قضیه مهم است. هر تصمیمی که بخواهند بگیرند ما هستیم و همراهی میکنیم.
 
 
بازیکنان، کارکنان باشگاه و هر کدام از همکارانم که بخواهند در هر مورد و در هر زمان با من صحبت کنند من کاملا برایشان وقت دارم و میتوانیم در ارتباط باشیم. بقیه اعضای کادر فنی و باشگاه هم با هم در ارتباط هستند. میدانم که الان گروههای مختلفی دارند و در این گروهها مباحث فان و جذابی مطرح میشود و حتی با هم رقابت هایی هم دارند. این خیلی مهم است زیرا فعلا بچه ها نمیتوانند کنار هم باشند اما قطعا میتوانیم در این فضاهای مجازی با هم در ارتباط باشیم و سرگرم شویم. این ارتباطات بسیار مهم است. 
 
با هم مکالمات ویدیویی داریم و این خیلی بهتر از این است که در این شرایط با هم در فضای بیرون ارتباط داشته باشیم. در شرایط فعلی حقیقت این است که خنداندن مردم و داشتن صداقت خیلی اهمیت دارد. این دوران یک آزمایش است. حق انتخابی نداریم و به ما گفته اند که باید چه کار کنیم. دوران جالبی برای ماست نه تنها برای ورزش بلکه به عنوان یک انسان . زمان خوبی برای ماست که دوباره به حساب کارهایمان برسیم

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰