loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: ماجرای سیگار کشیدنم در رختکن
شزنی: ماجرای سیگار کشیدنم در رختکن

شزنی: ماجرای سیگار کشیدنم در رختکن

بسیاری از هواداران داستان سیگار کشیدن ویچک شزنی را در رختکن آرسنال در بازی مقابل با ساوتمتون شنیده اید. دروازه بان سابق توپچی ها از این اتفاق می گوید. 
 
این اتفاق در روز سال نو 2015 زمانی که آرسنال 2-0 از ساوتمتون شکست خورده بود رخ داد و رسانه های زیادی این خبر را پوشش دادند. حالا زمان آن رسیده که ببینیم واقعا ماجرا از چه قرار بوده است.
 
"در آن زمان من به طور متناوب سیگار میکشیدم و رئیس هم از این ماجرا مطلع بود. اوفقط میخواست که ما در رختکن سیگار نکشیم و خب من این را هم میدانستم."
 
" به خاطر شرایط احساسی و هیجانی  که در آن بازی بوجود آمده بود بعد از دیدارسیگار را برداشتم و زمانی که هنوز اعضای تیم در رختکن بودند به انتهای رختکن نزدیک دوش ها رفتم جایی که کسی نتواند مرا ببیند و آن را روشن کردم."
 
" یک نفر مرا دید. او رئیس نبود و این ماجرا را برای او گزارش کرد. چند روز بعد ونگر مرا دید و از من در این باره سوال کرد و پرسید چنین کاری کردم یا نه؟ من هم گفتم بله. بعد از آن همه چیز تمام شد."
 
" اوگفت : ببین برای مدتی از تیم خارج خواهی شد. اما در این باره هیچ مشاجره ای با هم نداشتیم و من حرفه ای برخورد کردم."
 
" من قبول کردم که چند هفته ای از تیم باید خارج شوم و پس از آن بازگردم اما اوسپینا که در دروازه ایستاد خیلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و آنجا ماندگار شد."
 
" این به این معنا بود که من باید صبر میکردم تا جایگاهم را در تیم دوباره به دست آورم یا اینکه در دورانی که بازیکن قرضی بودم  کاری کنم او متقاعد شود من هنوز هم بهترین دروازه بان باشگاه هستم. این روشی عجیب بود اما گاهی اوقات بهترین راه برای اینجام این کار است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰