loading
در حال بررسی درخواست شما
مدافع چپ مادرید، از اهداف آرسنال
مدافع چپ مادرید، از اهداف آرسنال

مدافع چپ مادرید، از اهداف آرسنال

براساس گزارش خبرگزاری‌های اسپانیایی، آرسنال، تاتنهام، دورتموند و پاری‌سن ژرمن برای امضای قرارداد با سرجیو رگیلون، مدافع چپ رئال مادرید با هم رقالت میکنند. میکل آرتتا  میخواهد بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیم خود اضافه کند اما او اعتراف کرده که برنامه های نقل و انتقالات این باشگاه وابسته به جایگاه نهایی این تیم در لیگ برتر است. در همین حال، به نظر می رسد ژوزه مورینیو نیز با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بدنبال تقویت خط دفاع تیم خود باشد. فصل گذشته این بازیکن 23 ساله اولین بازی‌های خود را برای رئال مادرید انجام داد ولی با شروع فصل جدید به سویا قرض داده شد با این وجود، در بیشتر بازی‌های سویا بطور ثابت در ترکیب قرار گرفت.
 
طبق گزارش خبرگزاری ABC Sevilla، طی هفته‌ی گذشته بیش از ده تیم برای جذب رگیلون علاقه نشان داده‌اند. ادعا می شود که علاقه آرسنال به جذب سرجیو رگیلون بستگی به شرایط باکایو ساکا دارد زیرا این بازیکن 18 ساله هنوز برای امضای قرارداد جدید با آرسنال به توافق نرسیده و قرارداد فعلی او در تابستان آینده منقضی ‌می‌شود. در همین حال رئال مادرید هم هنوز تصمیمی درباره آینده رگیلون اتخاذ نکرده و باشگاه اسپانیایی منتظر رای نهایی زین‌ الدین زیدان درمورد این بازیکن است، در صورت موافقت زیدان با جدایی رگیلون در فصل آینده، میتواند با قراردادی قرضی و با بند خرید به تیمی دیگر واگذار شود.
 
رگیلون در مصاحبه با ABC Sevilla گفت : من نمیدانم که مونچی[مدیر ورزشی سویا] چه تصمیمی خواهد گرفت. من هوادران و شهر سویا را بسیار دوست دارم و از حضور در اینجا خوشحال هستم ولی در پایان فصل تصمیم نهایی را رئال می‌گیرد و من نمیدانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع :
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰