loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ برتر از سرگرفته میشود؟
لیگ برتر از سرگرفته میشود؟

لیگ برتر از سرگرفته میشود؟

 تیم های لیگ جزیره باید ادامه ی ۹۲ مسابقه ی باقی مانده ی لیگ جزیره طبق روال گذشته و در مکان های امن انجام دهند. برنامه های زیادی در پروژ ی از سرگیری لیگ جزیره ارائه شده است که قطعی ترین نتیجه ی آن، مخالفت سران تیم ها با لغو مسابقات است.

 

راهکار گفته شده به تیم ها برگزاری مسابقات در محلبی امن و غیر از استادیوم های خانگی همراه با برقراری کامل امکانات بهداشتی و اورژانسی است.این طرح باید بعد از تائید دولت و بررسی وضعیت کشور انگلیس بین سران باشگاه ها رای گیری شود که تاریخ آن بعد از ۷ مه(هفته ی دیگر) اعلام شده است.

 

اما این مشخص است که بر خلاف کشور های دیگر مانند هلند و فرانسه،بحثی در رابطه با باطل یا لغو کردن لیگ جزیره وجود ندارد و سازمان لیگ در تلاش برای شروع مسابقات است و در حال حل کردن مشکلات و آماده سازی پروتکل های ویژه برای تمرینات تیم ها از جمله پوشیدن ماسک است تا بتوانند مسابقات را از یک ژوئن مجددا آغاز کنند هرچند که هنوز قطعیت برای آن وجود ندارد. سران فوتبال انگلیش پیش از این اعلام کرده بودند که بازی کردن تیم ها در استادیوم های خانگی باعث به وجود آمدن چالش های جدید برای نیرو های درمانی و انتظامی در این وضعیت فعلی می شود.

 

همچنین صحبت های پیرامون بازیکنان قرضی و خرید ها انجام شده است و این مورد هم در حال بررسی است.از جمله ی این بازیکنان می توان به سالیبا اشاره کرد که با پایان لیگ فرانسه راهی لندن خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Daily Express
بازدید: ۱,۵۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰