loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال فروشنده است !
آرسنال فروشنده است !

آرسنال فروشنده است !

 آدامز: " در حال حاضر ما بهترین بازیکنان خود را می فروشیم و یک تیم که برای قهرمانی می جنگد هرگز بهترین بازیکنان خود را نمی فروشد. تونی آدامز از این بیم دارد كه پیر امریك اوبامیانگ می تواند آخرین بازیکن بزرگی باشد كه تابستان امسال آرسنال را ترك می كند. اسطوره‌ی توپچی ها می گوید با این سیاست اشتباه آرسنال در مورد نقل و انتقالات، این باشگاه نمی تواند با این شرایط بار دیگر مدعی قهرمانی رقابت های لیگ برتر شود، فروش بازیکنان بزرگ باشگاه ظاهرا به یک امر طبیعی تبدیل شده است. 
او در مصاحبه با Sports  Sky گفت: من اصول مربی‌گری آرسن ونگر را دوست داشتم، هیچ بازیکنی احساس نمیکرد که از باشگاه بزرگتر است و اگر فروش بازیکنی به شرایط مالی باشکاه کمک میکرد او را بفروش میرساند، هر سال سهمیه لیگ قهرمانان کسب می‌شد ولی ما به باشگاهی تبدیل شدیم که فقط ازیکنان خوب و بزرگ خود را میفروشد. من اگر سرمربی باشگاه بودم به هیچ قیمتی اجازه‌ی فروش اوبامیانگ را نمی‌دادم، ما باید بازیکنان آکادمی خود را تقویت کنیم و به تیم اصلی اضافه کنیم و بتوانیم بازیکنان بزرگ خود را در باشگاه نگه داریم.
"آدامز خاطرنشان کرد که هیئت مدیره آرسنال در دوران اوج باشگاه، استراتژی کاملاً متفاوتی داشتند، وی گفت: در سال 1983ما شش بازیکن بین‌المللی در تیم جوانان خود داشتیم- نیال کویین، پل مرسون، مایکل توماس، راکی [دیوید روکاستل]، من و مارتین کیون .
همچنین در سال 1995 دنی فیشمن [عضو هیئت مدیره] باشگاه  پول زیادی را وارد باشگاه کرد و توانستیم بازیکنان با سطح جهانی را به آرسنال بیاوریم. الکس فرگوسن [سرمربی وقت منچستر] برای پیوستن به منچستر با من صحبت کرد، من با رئیس باشگاه در این مورد صحبت کردم و از او پرسیدم آیا ما در آینده باشگاه جاه طلبی خواهیم داشت؟ او گفت: نگران نباشید، ما مقدار زیادی پول به حساب باشگاه تزریق می‌کنیم و بدنبال آن هستیم. من در باشگاه ماندم و ادامه‌‌‌ی تاریخ... 
دنیس برکمپ، نیکولاس آنلکا، پاتریک ویرا، امانوئل پیتی، رابرت پیرس جذب شدند، ما پنج بازیکن برنده جام جهانی در باشگاه داشتیم. 
اکنون فکر میکنم که آرسنال کاملا به یک تیم دیگر تبدیل شده و در چند سال اخیر در جذب بازیکن موفق نبوده است و ما به باشگاهی تبدیل شده‌ایم که بازیکنان بزرگ خود را می‌فروشد. 
گل در مقابل اورتون بسیار معنوی بود و حس متفاوتی برای من داشت.
آدامز گفت گلی که در سال 1998 در مقابل اورتون به ثمر رساند بهترین خاطره‌ی او در 19 سال حضور در لباس آرسنال بود،که در نهایت سومین قهرمانی خود را در لباس آرسنال جشن گرفت. 
او در این مورد گفت: آن گل یکی از لحظاتی در دوران حرفه‌ای من بود که واقعا از لحاظ روحی ارضا شدم، دو سال در دوران ریکاوری بودم و هجده ماه بود که هیچ نوشیدنی مصرف نکرده بودم، من احساس سر زندگی و خوشحالی می‌کردم. "این یک لحظه بسیار ویژه بود، من خاطره های خوبی در آرسنال داشتم اما احتمالاً این بهترین آنها است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۷۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰