loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در پی مدافع رنس، اکسل دیزازی
آرسنال در پی مدافع رنس، اکسل دیزازی

آرسنال در پی مدافع رنس، اکسل دیزازی

ژان پیِر کایلو، مدیرعامل باشگاه رنس، اظهار داشته که اکسل دیزازی در تابستان باشگاه را به مقصد تیمی در لیگ برتر ترک خواهد کرد. طبق گزارشات، پیشنهاد آرسنال در ژانویه گذشته برای جذب این بازیکن ٢٢ ساله توسط این باشگاه رد شد. اما طبق گزارش RMC Sport، باشگاه رنس با مبلغ ١۵ میلیون یورو (١٣ میلیون پوند) مجوز خروج این مدافع وسط آینده‌دار را صادر خواهد کرد. این مدافع علاقه باشگاه‌هایی مثل ساوتهمپتون، تاتنهام، و سویا را نیز به خود جلب کرده، گرچه به گفته مدیرعامل باشگاه، تیم‌های انگلیسی شانس بهتری برای جذب این بازیکن دارند. او به اکیپ گفته: «در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، احتمال انتقال او به اسپانیا اندک است. ما پیشنهادات جذاب‌تری از لیگ‌های دیگر داریم، و به شما پیشنهاد می‌کنم نگاهی به مطبوعات خارجی بیاندازید، خصوصا انگلیسی.»
 
دیزازی می‌تواند جایگزین مناسبی برای مدافع جذاب آربی لایپزیگ، دایوت اوپامکانو باشه که آرسنال در تابستان گذشته موفق به جذب او نشد. اوپامکانو ٢١ ساله به هدف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله منچستريونايتد و بایرن مونیخ تبدیل شده، اما مدیربرنامه‌های او یعنی ولکر استراث اعلام کرده که پاندمی ویروس کرونا احتمال انجام یک انتقال بزرگ را به حداقل رسانده. او هفته گذشته در گفتگو با اسپرت وان گفت: «از نظر من رقم انتقال اوپامکانو بسیار بالاست، پس از همین حالا تکلیف مشخص است.»
 
لغو شدن رقابت‌های لیگ یک فرانسه پیرو بحران جهانی ویروس کرونا موجب افزایش توان خط دفاعی توپچی‌ها خواهد شد، چرا که انتقال قرضی مدافع جوان تیم یعنی ویلیام سالیبا پیش از موعد به پایان رسیده است. آرسنال در تابستان گذشته این استعداد ١٩ ساله را با مبلغ ٢٧ میلیون پوند از سن اتین خریداری کرد و بلافاصه به همان تیم به مدت یک فصل قرض داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۵۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰