loading
در حال بررسی درخواست شما
اعلام رسمی پایان لیگ بانوان انگلیس
اعلام رسمی پایان لیگ بانوان انگلیس

اعلام رسمی پایان لیگ بانوان انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد سوپرلیگ و لیگ چمپیونزشیپ بانوان انگلیس با توافق باشگاهها برای رعایت اصولی بهداشت و سلامت افراد و با توجه به ملاحظات مالی، در همین نقطه به پایان خواهد رسید و بازی های این فصل لیگ ادامه نخواهد داشت.
 
در طول زمان شیوع بیماری کووید 19 ، اتحادیه فوتبال زنان انگلیس با تیم ها و بازیکنان حاضر در سوپرلیگ و چمپیونزلیگ در حال رایزنی بود تا بهترین تصمیم را در مورد ادامه یا توقف لیگ فصل 2019-20 بگیرند و نتیجه را به آنها اعلام کنند و در این دوران نیز باشگاهها و بازیکنان را حمایت و پشتیبانی کنند. 
 
به دنبال بازخورد مباحث مطرح شده توسط باشگاهها و بازیکنان بهترین تصمیم برای این فصل گرفته شد و در نهایت ادامه مسابقات در این فصل متوقف شد بنابراین تیم های حاضر در این لیگ ها و بازیکنان میتوانند زودتر و بهتر خود را برای شروع فصل آینده آماده کنند. 
 
در اتحادیه فوتبال انگلیس بحث دیگری که مطرح است تکلیف امتیازات و جایگاه تیم ها در جدول نهایی این فصل خواهد بود تا تیمهای راه یافته به لیگ قهرمانان فصل آینده مشخص شود. بر اساس تصمیمی که تا به حال گرفته شده تیم هایی که در فصل 2019-20 شایستگی بیشتری داشته صعود خواهند کرد.
 
تا زمانی که اعضای فدراسیون تصمیم قطعی در اینباره نگریند نمیشود در این مورد اطلاعیه ای صادر کرد. 
 
از این نگاه  آرسنال در رده ی سوم قرار دارد و به احتمال زیاد فرصت صعود به لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.
 
از طرفی دیگر توپچی ها نیز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا بودند. برای آرسنال ، تصمیم یوفا در مورد تکمیل روابط لیگ قهرمانان اروپا مهم خواهد بود. آنها قرار بود در ماه مارس در مرحله یک چهارم نهایی با PSG بازی کنند. به نظر می رسد آرسنال تنها باشگاهی است که با تعطیلی لیگ شرایطش برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی در خطر است. به وولفسبورگ و بایرن مونیخ از آلمان اجازه می دهند فصل را تمام کنند ، 5 تیم دیگر همگی در جدول شرایطی ندارند که به دلیل کنسل شدن ادامه لیگشان نگران صعود به لیگ قهرمانان باشند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۳/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۶۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰