loading
در حال بررسی درخواست شما
همه کاسه کوزه‌ها رو بر سر لوییز نشکنید!
همه کاسه کوزه‌ها رو بر سر لوییز نشکنید!

همه کاسه کوزه‌ها رو بر سر لوییز نشکنید!

داوید لوییز مدافع آرسنال در دیدار گذشته در مقابل منچسترسیتی جایگزین پابلو ماری مصدوم شد، و در مدت ۲۵ دقیقه حضور خود در زمین یک اشتباه منجر به گل و یک خطای پنالتی داشت که با کارت قرمز و اخراج وی همراه شد. بازیکن اسبق منچستر در مورد اتفاقات دیدار آرسنال و منچسترسیتی واکنش نشان داد و گفت: "قطعاً روز بدی برای داوید لوییز بود، شما میتوانید به راحتی او را قضاوت کنید یا از وی انتقاد کنید که منطقی هم به نظر می رسد.
 
لوییز زمانی به زمین آمد که آمادگی کافی برای بازی کردن نداشت و گل اول هم به دلیل نادیده گرفتن خطر این حمله بود و اعتماد به نفس بیش از حد او که فکر می‌کرد می‌تواند توپ را به راحتی کنترل کند رخ داد. وقتی شما در چنین مسابقه‌ی مهم و بزرگی اشتباهی انجام می‌دهید در تمام مدت بازی افکار و ذهنتان با شما  بازی می‌کند و همین درگیر شدن ذهن باعث از دست رفتن تمرکز و اشتباهات دیگر می‌شود، چیزی که دقیقاً در مقابل منچسترسیتی برای داوید اتفاق افتاد و باعث شد که خطا کند و اخراج شود.
 
این شرایط به وجود آمده و انتقادات تندی که از او می‌کنند بسیار ناراحت کننده است زیرا لوییز مدافع بسیار خوبی است اما مشخصاً در این مقطع اتفاقات برای او به درستی پیش نمی‌رود، این اتفاق‌ها برای همه‌ی بازیکنان رخ می‌دهد و همه‌ی بازیکنان کوچک و بزرگ بازی‌های بدی در کارنامه‌ی خود دارند هر چند که این روزهای سخت و پر اشتباه برای لوییز کمی زیاد شده است، اما باز او لایق این همه انتقاد تند نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Metro
بازدید: ۸۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰