loading
در حال بررسی درخواست شما
به فراموشی سپردن دیدار مقابل منچسترسیتی و تمرکز بر روی ادامه‌ی مسیر...
به فراموشی سپردن دیدار مقابل منچسترسیتی و تمرکز بر روی ادامه‌ی مسیر...

به فراموشی سپردن دیدار مقابل منچسترسیتی و تمرکز بر روی ادامه‌ی مسیر...

البته که همینطور خواهد بود. از لحاظ احساسی فراموش کردن چنین اتفاقی کار بسیار بسیار دشواری است، اما باید از پس این کار بر بیاییم، از همان ابتدا بازی، بازی بسیار پر برخوردی شد، همان اول کار گرانيت را از دست دادیم و بعد هم پابلو ماری و سپس گل اول و دوم حریف از راه رسید، مقابل چنین حریفی، چنین اتفاقاتی کار شما را تمام می‌کند، البته که درس‌های بسیاری برای فراگرفتن وجود دارد که برای پیشرفت‌مان نباید از کنار آنها عبور کنیم، از طرفی هم باید با آغوشی باز سعی در تحلیل روند بازی داشته باشیم.
 
 
آیا رویارویی با برایتون در این مقطع به نفع تیم است؟
همینطور است، هر بار که در یک مسابقه‌ شکست می‌خورید به سرعت بدنبال انتقام هستید، این همان چیزی است که ما می‌خواهیم، خودم و اعضای کادر فنی و بازیکنان. باید ببینیم چند بازیکن برای این مسابقه آماده خواهند بود چرا که از دست دادن سه بازیکن در نقاط حساس زمین که در این مقطع زمانی گزینه‌های زیادی برای آنها نداریم، ضربه سنگینی به ما زد، اما باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم، بازی‌های زیادی پیش‌روی ماست، بر اساس تقویم لیگ برتر هر سه روز یک بازی خواهیم داشت، بنابراین چالش بزرگی در انتظارمان است.
 
 
این آخرین بازی داوید لوییز در پیراهن آرسنال بود؟
نمی‌دانم، شب گذشته در این زمینه به شما دوستان گفتم که او نگاه بازی نسبت به قراردادش دارد، او یک مرد، و یک رهبر قوی است و مطمئنم که در مقابل همه در مورد این موضوع صحبت خواهد کرد، صحبت‌های او را شنیدید، او با ما هم بسیار رک صحبت کرد. به همین دلیل به او علاقمندم، و برایم ارزش دارد، اما باید منصفانه صحبت کنیم، شخصا با تمام وجودم از او دفاع خواهم کرد زیرا به او اعتقاد دارم، و در مدت حضورش چیزهای بسیاری از او دیده‌ام و دوران حرفه‌ای او گویای همه‌چیز خواهد بود.
 
 
علت جدایی احتمالی لوییز بیش از آنکه شخصی باشد، وابسته به مسائل مالی و مدیریتی است؟
نمی‌توانیم مسائل اقتصادی را نادیده بگیریم، خصوصا ضربه‌ای که کووید ١٩ به باشگاه‌ها وارد کرده است، روی چنین مسائلی تأثیرگذار خواهد بود، کاری که باشگاه در حال انجامش است بررسی وضعیت فعلی و شفاف سازی ابهامات احتمالی ما در آینده است، باید تصمیمات بزرگ و در عین حال آینده‌نگرانه بگیریم که با نیازهای ما در یک راستا باشند، ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، همینطور باشگاه، و گاهی اوقات شرایط اندکی دشوار می‌شود، چرا که بازیکن و ضرورت‌های فنی باشگاه در موقعیت نامساعدی قرار می‌گیرد، باید خودمان را به شرایط تطبیق دهیم و به همین دلیل است که دیروز می‌خواستم از داوید محافظت کنم، به همین علت او را در ترکیب اصلی قرار ندادم، اما این بازی عجیبی است که بعد از گذشت ٢٠ دقیقه به او نیاز پیدا کردیم، بازیکنی که وضعیتش در هفته‌های اخیر با ابهامات فراوانی گره خورده است.
 
 
دلایل فنی که موجب عدم حضور اوزیل روی نیمکت تیم شدند...
من از روز اول با مسوت صادقانه رفتار کردم، از وقتی به باشگاه آمدم حس کردم که آمادگی لازم را دارد و عطش لازم برای ثبت عملکرد مناسب را در او می‌دیدم فکر می‌کنم در زمان حضور من در تمام بازی‌ها به میدان رفت، جریان از این قرار است، هر زمان که ببینم مجددا آمادگی لازم را پیدا کرده است، با او همانند دیگران برخورد خواهم کرد، فکر می‌کنم فراتر از حد منصفانه با او برخورد کرده‌ام و به نظرم در بسیاری از بازی‌ها پاسخ اعتمادم را داده است، به همین شکل.
 
 
دلیل عدم آمادگی اوزیل چه بود؟
اتفاقات بسیاری در چند هفته‌ی اخیر برای او رخ دادند و باید به زمان تمام بازیکنان ارزش قائل شوم، گاهی اوقات به زمان احتیاج پیدا می‌کنند، در این دو ماه گذشته آماده‌سازی‌ بازیکنان کار دشواری بوده و باز هم تأکید می‌کنم، من بیشتر از همه خواهان بازگشت مسوت به بهترین عملکردش هستم، زمانی که احساس کنم می‌تواند حداکثر توان خود را پیاده کند او را به میدان خواهم فرستاد.
 
 
واکنش اوزیل زمانی که بازی نمی‌کند به چه صورت است؟
واکنش بسیار خوبی نشان داد، اصلا مسأله‌ای بوجود نیامد.
 
 
او علت عدم حضورش در ترکیب را جویا نشد؟
گفتگوی من و مسوت میان هر دوی ما محفوظ خواهد ماند، چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که گفتگویی صریح، صادقانه و مناسب میان ما شکل گرفت، همین.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰