loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان پیوستنم به آرسنال
داستان پیوستنم به آرسنال

داستان پیوستنم به آرسنال

استف کتلی پس از پیوستن به آرسنال در مورد پروسه توپچی شدنش به سایت رسمی گفت: صادقانه بگویم که مدتها با جو مونتمورو در این مورد صحبت میکردیم. 
 
من در باشگاه آمریکایی ام بودم و با آنها قرارداد داشتم و آن موقع زمان مناسبی برای پیوستن به آرسنال نبود اما این اواخر فرصت مناسبی پیش آمد و خوشبختانه او هم همچنان علاقمند بود که مرا به تیمش اضافه کند و این بسیار هیجان انگیز بود که در نهایت در زمان مناسبی رخ داد و من به یکی از بهترین باشگاههای جهان پیوستم.
 
این چیزیست که مدتهاست منتظر رخ دادنش هستم و جاییست که خیلی وقت است خودم را در آن تصور میکنم بنابراین هیجانزده و خوشحالم که در نهایت به اینجا پیوستم و کارم را شروع میکنم. 
 
مدت های زیادی بازی های آرسنال و موفقیت هایش را می دیدم و دنبال میکردم. برای من همیشه سبک بازی آنها و اینکه خوب توپ را حفظ میکنند، هجومی بازی میکنند و یک برند خاص فوتبالی را برای خود دارند هیجان انگیز بوده است. 
 
دیدن بازی آنها همیشه سرگرم کننده است و ابتدا همین مرا جلب کرد همچنین من قبلا با جو کار کرده ام میدانم که او میخواهد واقعا تیمشان فوتبال بازی کند و این برای من مسئله ی مهمی است. 
 
مونتمورو در مدیریت بازیکنان بسیار قدرت دارد. او دستاورد های فردی که هر بازیکن میتواند برای یک تیم به ارمغان اورد را میشناسد. همچنین دوست دارد شخصیت بازیکنان را در خارج از دنیای فوتبال بشناسد و اطلاعات کسب کند. 
 
من همیشه قدردان فعالیت های خوب او بوده ام و فلسفه ای او را دوست دارم. او فوتبال هجومی و حفظ مالکیت توپ را دوست دارد و من واقعا برای همکاری مجدد با او هیجانزده هستم. 
 
مونتمورو به اندازه ی کافی در مورد شرایط باشگاه و فلسفه ی آنها صحبت کرده و قطعا من برای شروع کارم آماده هستم. قبلا هم گفته ام که از نحوه ی بازی تیم آگاهم.
 
همانطور که گفتم صحبت های من با مونتمورو مدتهای زیادی طول کشید و در این مدت به طور کلی چیزهای شگفت انگیزی در مورد این باشگاه شنیدم. به نظر میرسد اینجا بین تیم مردان و زنان تفاوتی قائل نیستند بنابراین این اینجا به عنوان یک باشگاه  فوتبال از نظر من همه چیز تمام است و از آمدن به این تیم هیجان زده هستم.  

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰