loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باید مبلغ بند آزادسازی توماس پارتی را پرداخت کند
آرسنال باید مبلغ بند آزادسازی توماس پارتی را پرداخت کند

آرسنال باید مبلغ بند آزادسازی توماس پارتی را پرداخت کند

آرسنال موظف شده است با توجه به محدودیت های مالی که در فصل و نقل و انتقالات تابستان برای تقویت و بازسازی تیم ایجاد شده است، امکان پرداخت مبلغ بند آزادسازی توماس پارتی را بررسی کند.
در حال حاضر علاوه بر مشکلات قبلی، توپچی ها بخاطر ویروس کرونا با مشکلات مالی بیشتری دستو پنجه نرم میکنند، که در ماه های اخیر شاهد چانه زنی های باشگاه با برخی از بازیکنان برای کاهش دست مزدشان بوده ایم.
 
در حال حاضر کمبود بودجه ی نقل و انتقالاتی برای مربی جدید آرسنال یعنی آرتتا وجود دارد، که تایید کرده است سد و‌مشکلات بسیاری بر سر راهش قراردارد و دردسر های فراوانی خواهد داشت.
 
یکی از بازیکنان مرد علاقه ی آرسنال در این پنجره ی نقل و انتقالاتی توماس پارتی از تیم اتلتیکو مادرید است. این ملی پوش غنایی بند آزاد سازی ۴۵ میلیون پوندی دارد، اما بر طبق گزارشات گویا آرسنال جویا شده است که آیا امکان پرداخت پول در چند قصد به اتلتیکو وجود دارد یا نه.
به طور معمول برای فعال کردن بند آزاد سازی و در اختیار گرفتن بازیکن باید کل مبلغ آزادسازی پرداخت شود تا قرارداد قبلی بازیکن باطل و بازیکن در اختیار باشگاه جدیدیش قرار بگیرد.
آرسنال باید اتلتیکو را بابت شرایط پرداخت خود قانع کند تا بتواند بند آزادسازی پارتی را فعال کند.
 
بر طبق اخبار خبرگزاری های مختلف، اتلتیکو گزینه هایی را برای آرسنال در نظر گرفته است. درحالیکه باشگاه اسپانیایی مد نظر دارد پول حاصله از پارتی را به صورت یکجا و نقدا از آرسنال دریافت کند، وجود مارکوس لورینته در مذاکرات نقل و انتقالات میتواند توافق برای شرایط پرداخت بند آزادسازی پارتی را راحت تر کند.
منابع نزدیک به اتلتیکو به خبرگزاری ۹۰ دقیقه گفته اند که امکان این انتقال با توجه به مارکوس لورینته و تمایل توماس پارتی بالا خواهد بود.
آرسنال نیز متوجه شده است که برای افزایش بودجه نقل انتقالاتی اش باید تعدادی از بازیکنان خودش رابه فروش برساند.
منابع خبری گزارش داده اند که آرسنال حاضر است گوندوزی و کاپیتان قبلی خودش گرانیت ژاکا را برای افزایش بودجه نقل انتقالاتی به فروش برساند.
در هفته های اخیر آینده ی متئو گوندوزی همراه با گمانه زنی ها و ابهام همراه بوده است زیرا که او به رفتار و نگرش و نظم حرفه ای زیر نظر آرتتا برای موفق شدن نیاز دارد.
 
 
 
پارتی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : 90Min
بازدید: ۱,۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰