loading
در حال بررسی درخواست شما
لیدیا ویلیامز به آرسنال پیوست
لیدیا ویلیامز به آرسنال پیوست

لیدیا ویلیامز به آرسنال پیوست

لیدیا ویلیامز از ملبورن سیتی به جمع آرسنالی‌ها اضافه شد. این دروازه‌بان ۳۲ ساله در سال ۲۰۰۸، کارش را از کانبرا یونایتد آغاز کرد و ۴۸ بار برای این تیم به میدان رفت. از آن پس لیدیا برای ۷ باشگاه دیگر در سرتاسر جهان بازی کرده، از شمال آمریکا گرفته تا سوئد و در ۱۴۷ دیدار برای این تیم‌ها به میدان رفته است.

او دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی استرالیاست، ۸۸ بار پیراهن این تیم را بر تن کرده است و اکنون در کنار استف کتلی و کیتلین فورد، سومین توپچی استرالیایی حال حاضر آرسنال لقب می‌گیرد.

ویلیامز در مصاحبه با سایت باشگاه از اشتیاقش برای حضور در تیم گفت. "فرصت بازی در کنار بهترین بازیکنان جهان واقعاً تجربه جذابی است. به یاد دارم وقتی کم سن و سال بودم بازی‌های آرسنال را تماشا می‌کردم و حالا که عضوی از این تیم هستم حس فوق‌العاده‌ای دارم. مشتاقم هرچه زودتر تمام هم‌تیمی‌هایم را ببینم."

"طبیعتاً من جو مونتمورو را از زمانی که سرمربی ملبورن سیتی بود می‌شناختم. در گفتگویی که به تازگی با او داشتم به من پیشنهاد کرد به آرسنال بیایم زیرا مرا گزینه مناسبی برای تیمش می‌دانست. او گفت ما در آرسنال دوست داریم پیشرفت کنیم و سبک خاص خودمان را داریم."

"ما در ملبورن همکاری خوبی داشتیم. حالا فرصت بی‌نظیر بازی برای جو در یک باشگاه متفاوت را پیدا کرده‌ام؛ همان چیزی که برایش آماده بودم."

جو مونتمورو، سرمربی استرالیایی آرسنال، از اهمیت حضور این بازیکن باتجربه می‌گوید. "این یکی دیگر از خریدهای مهم ماست. تجربه‌های ارزشمند لیدیا می‌تواند به بازیکنان جوان تیم کمک کند. مهم‌تر از آن، او یک بازیکن حرفه‌ای و قابل‌اطمینان است که می‌تواند کمک بزرگی برای کل تیم باشد."
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۸
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰