loading
در حال بررسی درخواست شما
جدیدترین مصاحبه لیدیا ویلیامز با سایت رسمی آرسنال
جدیدترین مصاحبه لیدیا ویلیامز با سایت رسمی آرسنال

جدیدترین مصاحبه لیدیا ویلیامز با سایت رسمی آرسنال

لیدیا ویلیامز دروازه بان مطرح استرالیایی سومین خرید تیم بانوان آرسنال برای فصل جدید پس از امضای قرارداد در مصاحبه با سایت رسمی آرسنال گفت: " کمی سورئال است اما به یاد می آورم که در کودکی استرالیا بازی های آرسنال را پخش میکرد و من می دیدم بنابراین جذاب است که حالا عضوی از این تیم هستم."
 
"صادقانه بگویم برای جلسه ی اول تمرین کمی استرس دارم اما این یک چالش جدید است و بسیار هیجانزده هستم بنابراین امیدوارم کسی مرا دیوانه یا چیزی شبیه به آن نپندارد! میدانم که به دروازه بانها چنین برچسب هایی می زنند!"
 
" فکر میکنم که حالا اروپا قدرت اصلی فوتبال زنان است. سوپرلیگ انگلستان سرمایه گذاری زیادی برای زنان فوتبالیست میکند و فوتبالیست های زیادی دوست دارند در این لیگ بازی کنند."
 
"همچنین یک فرصت بزرگ است که کنار بازیکنان بزرگی که در سطح جهان مطرح هستند بازی کنم و قطعا سوپرلیگ زنان انگلستان هم در حال تبدیل شدن به بهترین لیگ جهان است. واقعا هیجان انگیز است من این فرصت را داشتم که شانس خود را بیابم."
 
" همچنین به خوبی جو را میشناسم. او به من گفت که مناسب پستی که برایم در آرسنال در نظر گرفته هستم. زمانی که با او در ملبورن کار میکردم میدیدم بسیار لحظات شادی بود بنابراین به زودی دوباره این فرصت در باشگاهی جدید مهیا خواهد شد. این برای من خیلی جذاب است و خودم را برایش آماده کرده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰