loading
در حال بررسی درخواست شما
نوئل ماریتز چهارمین خرید تابستانی آرسنال
نوئل ماریتز چهارمین خرید تابستانی آرسنال

نوئل ماریتز چهارمین خرید تابستانی آرسنال

نوئل ماریتز مدافع 24 ساله ی سوییسی ولفسبورگ به آرسنال پیوست. 
 
نوئل کار خود را از زوریخ آغاز کرد و سال 2013 به ولفسبورگ پیوست. او بوندسلیگا ماندگار شد و 150 به به میدان رفت و موفق شد 9 گل هم به ثمر برساند. 
 
نوئل مارتیز تا به حال 14 جام مهم به دست اورده از جمله قهرمانی در چمپیونزلیگ سال 2014، او عنوان تیمی و شخصی زیادی را از آن خود کرده و به تازگی هم با ولفسبورگ به قهرمانی بوندسلیگا رسیده است. نوئل برای 74 بار با پیراهن تیم ملی سوییس به میدان رفته و تجربه ی بازی در کنار لیا ولتی و مالین گوت را دارد. 
 
جو مونتمورو در مورد این خرید جدید گفت: ما بسیار به وجد آمدیم که بازیکن با کالیبری چون نوئل را در این باشگاه داریم. او 6 ماه است که در رادار ماست زیرا بسیار فعال و پیشرو است. بازیکنیست که در فینال لیگ قهرمانان و بازی های بزرگ به میدان رفته . او از آن دسته بازیکنانیست که دوست داریم در باشگاه داشته باشیم." 
 
نوئل هم در مصاحبه ای کوتاه با سایت رسمی آرسنال گفت: " من بسیار هیجانزده و خوشحال هستم که برای چنین تیم بزرگی میتوانم بازی کنم. صادقانه بگویم که نمیتوانم برای شروع کارم و دیدار با هم تیمی هایم صبر کنم. این چالش جدیدی برای من است و من احساس میکنم که پله ی بزرگی در عرصه ی کاری و پیشرفت من است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰