loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه رسمی ماریتز با سایت رسمی
اولین مصاحبه رسمی ماریتز با سایت رسمی

اولین مصاحبه رسمی ماریتز با سایت رسمی

پس از آنکه نوئل ماریتز به طور رسمی به عنوان چهارمین خرید تیم بانوان آرسنال اعلام شد با سایت رسمی آرسنال مصاحبه ای داشت که با هم خواهیم خواند
 
مانوئل که همواره در ولفسبورگ و بهترین سطح از فوتبال اروپا بازی کرده از دلایل انتخاب آرسنال گفت: " نمی توانم برای شروع کارم صبر کنم. جاه طلبی آنها برای فوتبال بازی کردن بسیار خوب است. البته من چند بازی از آرسنال دیده ام و با جو صحبت کردم. صحبت های او واقعا قانع کننده بود. احساس میکنم این یک گام خوب در حرفه ی کاری من و یک چالش جدید است. من آن را به عنوان یک انتقال درست میبینم بنابراین هیجان زده هستم. 
 
" مدت زمان زیادی نیست که فهمیدم آرسنال برای جذب من علاقه نشان داده. کرونا ویروس روال کارها را کند کرد اما حالا واقعا هیجان زده هستم که سرانجام کارم را شروع خواهم کرد و اعضای تیم را خواهم دید. برای اینکه ببینم بازیکن آرسنال بودن چه حال و هوایی دارد تحمل ندارم.:
 
" با لیا ولتی هم درباره ی آرسنال صحبت کرده ام و او هم از بازی هایی که در تیم ملی کنار هم بودیم گفت از اینکه قرار است در این باشگاه دوباره کنار او بازی کنم هیجان زده هستم زیرا همیشه بازی در کنار او برای تیم ملی لذت بخش است. او بازیکن بزرگیست." 
 
" من مدافع هستم و خیلی دوست دارم در درگیری ها دوئل کنم تکل بزنم و توپ را از آن خود کنم در عین حال گاهی اوقات هم دوست دارم جلو بیایم. هنگام کار با توپ آرامش دارم و دوست دارم مالک توپ باشم اما از بخش تهاجمی فوتبال واقعا لذت میبرم." 
 
" واقعا منتظر جلسه ی اول تمرینات هستم. یک محیط جدید با شرایط جدید برای من است و خب قطعا برای اولین حضورم با پیراهن تیم آرسنال در زمین نمیتوانم صبر کنم. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰