loading
در حال بررسی درخواست شما
نایلز تصمیم به خروج گرفته است...
نایلز تصمیم به خروج گرفته است...

نایلز تصمیم به خروج گرفته است...

اینزلی میتلند نایلز به این جمع‌بندی رسیده است که حضور منظم و همیشگی در زمین با پوشیدن پیراهن آرسنال منافات دارد و از همین روی باید در این تابستان استادیوم امارات را ترک کند
 
بازیکن ٢٢ ساله تیم‌ملی جوانان انگلستان که از آکادمی «هِیل اِند» به تیم اصلی راه پیدا کرده و اولین حضورش در پیراهن آرسنال را در سال ٢٠١۴ تجربه کرده، تاکنون ٩۶ بار زیر نظر چهار سرمربی مختلف به میدان رفته است.
 
او از ٢٠ دسامبر در تمام ۶ بازی ابتدایی از دوران حضور آرتتا روی نیمکت آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته است اما در دوازده بازی بعدی تنها ۴ مرتبه فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرده، آن‌هم به‌عنوان بازیکن ذخیره و مجموع زمان حضورش در این چهار مسابقه حدود ٧٠ دقیقه بوده است.
 
از زمان تساوی خانگی مقابل شفیلد یونایتد در ١٨ ژانویه، میتلند نایلز تنها در یک مسابقه حضور کامل داشته، آن هم در یک چهارم نهایی جام حذفی، در مقابل همان تیم یعنی شفیلد یونیتد.
 
کاهش چشمگیر زمان حضور نایلز در ترکیب اصلی موجب شده است تا او به این نتيجه برسد که این تابستان زمان مناسبی برای خروج او در باشگاه بوده و باید ادامه کار خود را در جایی به‌جز آرسنال پیگیری کند، علیرغم اینکه قرارداد او تا سال ٢٠٢٣ باقی است.
 
مذاکرات بین آرسنال و نمایندگان نایلز به بعد از اتمام فصل موکول شده است، تا تمرکز آرتتا و بازیکنانش برای تلاش بر سر کسب سهیمه برهم نخورد.
 
اگرچه، کورسوی امید آرسنال برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا بعد از شکست روز یکشنبه در مقابل تاتنهام از بین رفت، در روزی که نایلز روی نیمکت بود و به میدان فرستاده نشد، و این اتفاق پیامی برای او بود که مذاکره سریعتر میان نایلز و باشگاه برای هر دو طرف بهتر است.
 
میتلند نایلز متوجه است که آرتتا به او اعتماد ندارد و حالا آماده است تا شانس خود برای شکوفا شدن را در تیمی خارج از باشگاه دوران کودکی‌اش دنبال کند، و پیشنهاداتی از چند باشگاه انگلیسی و آلمانی برای او ارائه شده‌اند.
 
او درحالی که توسط ونگر، امری، لیونبرگ و آرتتا در پست غیر تخصصی‌اش یعنی مدافع راست به‌کار گرفته شد، شاهد پیشرفت و پیشی گرفتن دیگر بازیکنان آکادمی نسبت به خودش است. پست مورد علاقه او در مرکز زمین است و این همان جایی که است که احساس می‌کند می‌تواند به حداکثر توان و ظرفیت‌های خود دست پیدا کند.
 
مشکلاتی حول محور وقت‌شناسی نیز بوجود آمده است‌؛ میتلند نایلز در مصاحبه‌های اخیر خود تأیید کرده است که یک مرتبه تاخیرش در حضور در تمرین برایش پیامد داشته است.
 
وب‌سایت ترنسفرمارکت ارزش کنونی او را سیزده میلیون پوند تخمین زده است و فروش او می‌تواند به افزایش بودجه آرسنال در تقویت ترکیب تیم برای فصل ٢٠٢٠-٢١ کمک کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۹۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰