loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2-0 منچسترسیتی! فینالیست بزرگ آمد!
آرسنال 2-0 منچسترسیتی! فینالیست بزرگ آمد!

آرسنال ۲-۰ منچسترسیتی! فینالیست بزرگ آمد!

این رقابت های 150 ساله، با حضور 736 تیم برگزار شده است و آرسنال امشب یک پای فینال آن شد. طرف دیگر فینال، فردا در بازی چلسی و منچستریونایتد مشخص میشود.
 
توپچی‌ها در شرایطی بازی را آغاز کردند که جز "هواداران خوشبین باشگاه" هیچکس برای پیروزی برابر سیتی شانسی قائل نبود. آرتتا ترکیب زیر را روانه میدان کرد.
 
ترکیب آرسنال
 
آرسنال بازی را بسیار منطقی آغاز کرد، توپ را به تیم حرف سپرد و در آرامش شروع به دفاع از دروازه خود کرد.
بعد از 15 دقیقه ابتدایی، سیتی کمی فشار را کم کرد. در همان زمان اوبامیانگ یک موقعیت 100% گل را از دست داد اما در دقیقه 19 گل اول خود و آرسنال را به ثمر رساند.
 
آرتتا که نیمه اول را با همان تک گلِ ماشینِ گلزنیِ تیمش برده بود، برای نیمه دوم هم همان روند را پیش گرفت و همه آرسنالی‌ها برای کمک به لوییز و موستافی به کمک مدافعین آمدند و جانانه دفاع کردند. اوبامیانگ با پاس په‌په موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند و در نهایت آرسنال با این نتیجه منچسترسیتی را شکست دهد. (مجله آرسنال)
 
 
بخشی از صحبت‌های میکل آرتتا بعد از بازی ...
ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان برقرار است. آنها واقعا به کاری که میخواهیم بکنیم باور دارند. میتوانید احساسش کنید.کاملا خوشحالم و به بازیکنان افتخار میکنم و خیلی ناراحتم که نمیتوانیم از این لحظه با هواداران لذت ببریم.
 
 
جیمی کرگر هم بعد از بازی گفت:میکل آرتتا به آرسنال آمد و همه انتظار داشتند هر هفته به سبک پپ کار کند. آرسنال هنوز بازیکنان مناسب برای این کار را ندارد پس آرتتا شکل تیم را تغییر داد و ایده هایش را با آن سازگار کرد و دو تیم برتر کشور را در 4 روز شکست داد. این مربیگری در سطح عالی است.
 
 
💢 توپچی ها با 13 قهرمانی ، پرافتخارترین تیم جام حذفی هستند. آرسنال با این پیروزی برای بیست و یکمین بار موفق شده است به فینال این بازی ها راه یابد.
💢 دیدار فینال جام‌حذفی 11 مرداد (1 آگوست) ساعت 23:15 در ومبلی برگزار خواهد شد.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۱۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰