loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت سنجاب خوش تكنيك به آرسنال
بازگشت سنجاب خوش تكنيك به آرسنال

بازگشت سنجاب خوش تكنيك به آرسنال

به نقل از خبرگزاری مترو؛
 
باشگاه ویارئال تایید کرده است که سانتی کازورلا قصد ترک باشگاه را دارد تا به عنوان مربی زیر نظر آرتتا در آرسنال کار کند. ویارئال تایید کرده است که سانتی کازورلا قراردادش را با این باشگاه تمدید نمیکند و در هفته آینده بازی فینال را انجام می دهد و بعد باشگاه را ترک میکند.این هافبک ۳۵ ساله موفق شد در این فصل لالیگا با غلبه بر مصدومیت های خود و زدن ۱۱ گل و ۹ پاس گل در ۳۴ بازی عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.
 
او مشغول سبک و سنگین کردن حرفه فوتبال خود بود که با ویارئال ادامه دهد یا در جای دیگری فصل بعد را آغاز کند که ناگهان برای بازگشت به آرسنال به عنوان مربی و کارکردن زیر نظر آرتتا به آنها لینک شد. علاوه بر این، کازورلا در بازی فینالی که بعد از مدت های طولانی در مقابل هم تیمی اسبق خود یعنی برانو سوریانو در فینال روز یکشنبه دارد، ماموریتش در ویارئال تمام میشود.
 
در ویدیوئی که باشگاه بارگذاری کرد کازورلا عنوان کرده است که ویارئال به من همه چی اهدا کرد. آنها با من وقتی ۱۸ سالم بود و پسر بچه ای بودم اهل اویدو که هیچکس را نمیشناختم، قرارداد امضا کردند.این برای من باعث افتخار است که بتوانم فوتبالم را در برانو به پایان برسانم.
 
امیدوارم مثل دوره ی قبلی حضور من در این باشگاه در آخرین بازی در سال ۲۰۰۶، قبل از ترک باشگاه، این اتفاق مجددا بیفتد و بتوانم دوباره بگویم به امید دیدار.
 
کازورلا هنوز اعلام نکرده مقصد بعدی او‌کجاست اما او دو انتخاب دارد: بازگشت مجدد به آرسنال و پیوستن به آرتتا در شمال لندن و یا بستن قرارداد با دستمزد بالا با السعد قطر.
 
پیوستن به باشگاه قطری با توجه به حضور قبلی ژاوی هرناندز  در آنجا، در اولویت اوست. اما، امید های آرسنال برای حضور مجدد کازورلا در امارات با توجه به احتمال بالای پیوستن کازورلا به السعد هنوز تمام نشده است. اما بازیکن تیره روز بارسلونا کوئیکه ستین تحت فشار بسیار بدی برای بازی کردن در بازی لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست است و انتظار نمیرود بعد از آن بازی دیگری انجام دهد.
 
ژاوی درصدد این است که ستین را برایش جایگزین پیدا کند، از طرفی ویکتور فونت که کاندید ریاست بارسلوناست به ژاوی گفته است که دوست دارد اگر در انتخابات پیروز شد ژاوی را مدیر ورزشی باشگاه کند.
 
 
کازورلا قبلا عنوان کرده است که دوست دارد به آرسنال برگردد و به واموس قبل تر ازین گفته بود که: نمیدانم جایگاه من در آرسنال کجاست و چه پستی خواهم داشت. شما باید از طرفداران بپرسید، ولی من میخواهم از همگی تشکر کنم، من نمیدانم در آینده چکار خواهم کرد، شاید یک مربی، شاید یک مدیر ورزشی، ولی میدانم دوست دارم به آرسنال برگردم.
 
 
 
** در نهایت سانتی به السد قطر پیوست

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۳
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : خبرگزاري مترو
بازدید: ۸۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰