loading
در حال بررسی درخواست شما
سانلهی از آرسنال رفت!
سانلهی از آرسنال رفت!

سانلهی از آرسنال رفت!

من فکر می کنم ، میکل آرتتا یک سرمربی کاملاً خارق العاده و پویا را دارا هستیم. او با ادو گاسپار که مدیر فنی ما است یک تیم قدرتمند را تشکیل می دهند.
 
من فکر می کنم ما می توانیم در برقراری ارتباط با هواداران خود بهتر باشیم. ما باید درمورد اینکه چه کاری انجام می دهیم و برنامه ما چیست شفاف باشیم.
 
ما در بازار فعال بوده ایم و اخیراً دیدید که ویلیان را آورده ایم. به سختی در ادامه این پنجره نقل و انتقالات تلاش خواهیم کرد. من فکر می کنم این یک پنجره چالش برانگیز پس از کرونا ویروس خواهد بود، اما ما همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا ترکیب را تقویت کنیم و ادو و میکل نیز برنامه شفافی از نحوه ای که میخواهند این کار را انجام دهند دارند.
 
ما ، ادو و میكل دو شخصی را داریم كه مسئولیت برنامه های فنی ما را عهده دار هستند . البته ، [ این ] تحت نظارت من و هیئت مدیره است ، اما آن دو نفر متخصص هستند و آنها یک برنامه بسیار بسیار واضح را در مورد چگونگی تغییر مجدد ترکیب تیم در کوتاه مدت دارند.
 
وقتی شما باشگاه فوتبال آرسنال هستید و وقتی در لیگ برتر حضور دارید، دو جام وجود دارد که واقعاً اهمیت دارند و این جام ها لیگ برتر و لیگ قهرمانان اند. این ها باید اهداف باشگاهی مثل آرسنال باشند.
 
یکی از دلایلی که من نسبت به آینده بسیار خوش بین هستم کار خارق العاده ای است که رائول انجام داد ، تیمی کنار هم جمع شده اند و به ما در طول برنامه های عملیاتی که داریم می خواهند به پیش روی این باشگاه رو به جلو کمک کنند که این واقعاً به عنوان یک نیروی محرکه است.
 
 
 
 
مجله آرسنال (علی)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰