loading
در حال بررسی درخواست شما
بخشی از مصاحبه‌ی میکل آرتتا...
بخشی از مصاحبه‌ی میکل آرتتا...

بخشی از مصاحبه‌ی میکل آرتتا...

 
☑️چگونگی روند آماده‌سازی ذهنی تیم، با توجه به فاصله‌ی سه هفته‌ای پایان فصل گذشته و شروع فصل جدید و بازی روز شنبه در مقابل لیورپول :
🔸این موضوع خیلی دشواری نیست چون ما علاقه‌مند به کار خود هستیم و به سختی برای آن تلاش می‌کنیم. ما فقط به یک دوره‌ی زمانی نیاز داشتیم که درباره‌ی آنچه که انجام دادیم فکر کنیم و ذهن خود را کمی از فوتبال دور کنیم، فکر‌ میکنم زمان کافی برای انجام‌ این کار در اختیار ما بود و بازیکنان ما از نظر جسمی و روحی آماده‌ی این رقابت هستند، ما آماده‌ی بازی هستیم و منتظر روز بازی هستیم.
 
☑️درمورد ویلیام سالیبا
🔸او در این مدت به سختی تمرین کرده است و با ماندنش در لندن آمادگی خود را به سطح بالایی رساند و حالا شما می‌توانید بگویید که او از لحاظ بدنی آماده است. با توجه به این که فصل جدید، اولین فصل حضور او در لیگ‌برتر است، خیلی از شرایط و اتفاقات حاضر برای او تازه خواهد بود و باید به این بازیکن جوان زمان داد تا خود را با شرایط جدید وقف بدهد، ولی مطمئناً او بازیکن با کیفیتی برای باشگاه خواهد بود و با توجه به نگرش مثبت و درستش پیشرفت زیادی خواهد کرد.
 
☑️درمورد شرایط قرارداد اوبامیانگ 
🔸در این مورد مثبت هستم، ما مذاکرات خیلی خوبی با او و‌ مدیر برنامه‌هایش داشتیم و‌ من اطمینان دارم که در روزهای آتی به توافق کلی برسیم، این احساس من از شرایط کنونی است. فکر میکنم که او‌ برای مدت طولانی در باشگاه خواهد ماند که این‌ موضوع باعث خوشحالی او و‌ هواداران خواهد شد.
 
☑️درمورد حضور در جمع چهار تیم‌ بالای جدول 
🔸خوب، باید منتظر ماند و دید تا پایان پنجره‌ی نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد، در حال حاضر همه چیز برای ما آهسته و‌ کند پیش می‌رود، این در حالی است که سایر تیم‌ها با سرعت در حال تقویت ترکیب خود هستند. ولی ما همچنان تا پایان نقل و انتقالات [ 6 اکتبر] صبور خواهیم بود.در هر صورت ما صد در صد تلاش خود را برای حضور در چهار تیم بالای جدول خواهیم کرد.
 
☑️درمورد انتقال گابریل ماگالایس
 
🔸گابریل بازیکنی است که ما مدت‌هاست به دنبال جذب او‌ هستیم و امیدوارم بتوانیم این انتقال را نهایی کنیم. شرایط به‌خوبی پیش می‌رود. وقتی همه‌ چیز طبق روال عادی باشد، دو طرف قرارداد را امضا می‌کنند و بر سر جزئیات قرارداد به توافق می‌رسند و در نهایت بازیکن در تست پزشکی شرکت می‌کند ولی گاهی اوقات انجام‌ مراحل پایانی یک انتقال، زیاد آسان نیست. اما دوباره باید بگویم که در صورت نهایی شدن این قرارداد، ما بسیار خوشحال خواهیم شد.
 
☑️درمورد شایعه پیرامون میتلند نایلز و ولورهمپتون
🔸ما خبرهای زیادی درمورد علاقه‌ی سایر تیم‌ها برای جذب بازیکنان‌مان می‌شنویم و این موضوع عادی است، اما درباره‌ی میتلند نایلز، او بازیکنی است که از زمان آغاز حضورم در باشگاه به او علاقه‌مند بودم و سبک بازیش  را می‌پسندم، بهترین راه برای اثبات این ادعا آن است که او در تمام بازی‌های مهم فصل گذشته برای ما بازی کرد. من همیشه آماده هستم که با بازیکنان در هر مرحله از فوتبالشان که هستند درباره‌ی شرایطشان با آن‌ها صحبت کنم و درصورتی که درک درستی از هم داشتیم رو به جلو و باهم حرکت‌ کنیم و سپس تصمیم درست را بگیریم.
 
☑️درمورد شرایط و بی انظباطی متئو گندوزی
🔸آغاز همه‌ی بازیکنان فوتبال از صفر است و این موضوع مطرح نیست که شما دو هفته یا دو‌سال پیش چه عملکردی داشته‌اید. همه‌ بازیکنان فرصت حضور در تیم را خواهند داشت و این امر طبیعی است ولی باید برای دست‌یابی به این موضوع تلاش کنند و‌ نگرش مثبت خود را نشان بدهند. همه‌ی بازیکنان باید برای هدف فصل آینده تیم سهیم باشند. این‌ موضوع در مورد متئو هم‌صدق می‌کند، او بخشی از تیم خواهد بود و شایسته این است که دقیقا مثل بقیه با رفتار بشود و من این کار را با بهترین روش انجام‌ خواهم داد.
 
☑️درمورد بازگشت قرضی دنی سبایوس
🔸ما مذاکراتی داشتیم و او به‌خوبی می‌داند که من درباره‌ی او‌ چه فکری می‌کنم، او با‌ من صداق بود و قصد ماندن در تیم را داشت ولی دنی تحت قرارداد با رئال مادرید است و آن‌ها تصمیم نهایی را می‌گیرند. او بازیکنی است که ما به حضورش در باشگاه علاقه داریم و می‌دانیم که او در آینده می‌تواند مانند ماه‌های گذشته به ما کمک کند.
 
☑️درمورد شرایط محمد الننی
🔸من محمد را به‌خوبی می‌شناسم، در کنار او بازی کرده‌ام و نقاط ضعف و قوتش را می‌شناسم و او‌ نشان داده که می‌تواند کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارد. مانند سایر بازیکنان تیم، او بازیکن ماست و باید تا پایان نقل و انتقالات منتظر ماند و دید چه اتفاقی میافتد ...
 
☑️درباره‌ی اینکه از بین لنو و مارتینز به عنوان شماره‌ی یک تیم انتخاب خواهد شد
🔸از داشتن دو دروازبان سطح بالا بطور همزمان بسیار خوشحال هستم، هر دو آن‌ها می‌دانند که با شروع تور پیش فصل همه چیز از صفر شروع شده و عملکرد فصل گذشته‌ی آن‌ها تاثیری بر جایگاه این فصلشان ندارد و  برای دستیابی به جایگاه‌شان باید باهم رقابت کنند و نشان دهند چه‌کسی شایسته بازی کردن است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰