loading
در حال بررسی درخواست شما
صحب‌های آرتتا پس از قهرمانی در سوپرجام
صحب‌های آرتتا پس از قهرمانی در سوپرجام

صحب‌های آرتتا پس از قهرمانی در سوپرجام

☑️سرمربی توپچی ها از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد. به نقل از BT Sport، میکل آرتتا، سرمربی باشگاه آرسنال راجع به قهرمانی این تیم در کامیونیتی شیلد می گوید:
🔸همانطور که قبلا هم گفتم، چنین چیزی (کسب جام) اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. هنوز کار زیادی برای پیشرفت داریم اما این که بتوانیم در چنین بازی هایی و در مقابل چنین تیم هایی به رقابت بپردازیم، باعث افتخار من است. شجاعت تیم، جنگندگی ما در زمانی که مالک توپ نبودیم و تصمیمات ما برای شکستن پرسینگ آن ها فوق العاده بود. می دانم که در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتیم و بازیکنان لیورپول نیز به مدت دو هفته خود را آماده این مسابقه کرده بودند. شما هرگز نمی توانید به آن (کسب جام) عادت کنید. من از چالش امروز خود که باید مقابل تیمی فوق العاده به میدان می رفتیم، آگاه بودم. داوید لوئیز فقط یه روز تمرین کرده بود و امروز 90 دقیقه بازی کرد. از بازیکنانم برای تلاش و عملکردشان تشکر می کنم.
 
☑️آرتتا راجع به عملکرد اوبامیانگ مقابل لیورپول و وضعیت تمدید قرارداد او گفت:
🔸بازی ها و لحظات بزرگ، بازیکنان بزرگی را می طلبد. او به چنین بازی های حساسی اینگونه پاسخ می دهد. او در فینال جام حذفی عملکرد فوق العاده ای داشت و در بازی امروز نیز عملکردش عالی بود. تمدید قرارداد اوبامیانگ؟ به آن نزدیک هستیم.
 
☑️در پایان، آرتتا راجع به نقل و انتقالات آرسنال صحبت کرد:
🔸به همراه باشگاه در تلاش هستیم تا به آنچه که برنامه ریزی کرده ایم، دست پیدا کنیم اما از شرایط بازار نقل و انتقالات نیز آگاه هستیم. از ترکیبی که در اختیار داریم راضی هستم و وظیفه من این است که موجب بهبود آن شوم.
 
☑️آرتتا درباره ومبلی و بردن جام :
🔸همیشه آمدن به ومبلی و کسب یک جام دیگر بسیار عالی است. ما یک چالش بزرگ داشتیم ، بعضی از بازیکنان فقط یک جلسه داشتند - این نشان از شجاعت بود.برخی از بازیکنان فردا را بخاطر تیم های ملی ما را ترک می کنند ، سعی خواهیم کرد که با شرایط سازگار شویم.
 
 
☑️ آرتتا درباره گل اوبامیانگ :
🔸این حرکت واقعا خوب بود. روشی بود که اوبا پنالتی در بازی آخر (چلسی) را گرفت. من از عملکرد او با توپ و بدون توپ خوشحالم.
 
 
 
به قلم : طرفداری/مجله آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰