loading
در حال بررسی درخواست شما
سانچز: می‌خواستم به آرسنال برگردم
سانچز: می‌خواستم به آرسنال برگردم

سانچز: می‌خواستم به آرسنال برگردم

 
سانچز که با آرسنال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید، با میخیتاریان معاوضه شد و در نهایت، بعد از ناکامی در منچستریونایتد از این تیم هم جدا شد و به اینترمیلان پیوست. سانچز در 45 بازی برای منچستریونایتد فقط 5 بار گلزنی کرد و با توجه به درآمدش، آماری فاجعه داشت... او هرگز در دوسال حضورش در اولدترافورد نتوانست، فرم درست خودش را پیدا کند... او که در آستانه پیوستن به منچسترسیتی بود به دلیل دستمزد بالا و قوانین فرپلی مالی نتوانست به سیتی ملحق شود و یونایتد او را بخدمت گرفت.
 
 
سانچز بعد از اولین جلسه تمرینی در منچستریونایتد از مدیربرنامه‌هایش خواسته تا در صورت امکان قرارداد را لغو کنند و به آرسنال بازگردد. او نمیدانست به کجا میرود و خود را در چه باشگاهی خواهد یافت و فقط رفت ( مسائل مالی طبیعتا محرک اصلی او بوده است) سانچز در این مورد گفت: من از بچگی‌ام منچستریونایتد را دوست داشتم و فکر میکردم این انتقال برای من مفید باشد اما من ظاهر منچستر را دیده بودم و خبر نداشتم داخل باشگاه چه میگذرد. چیزهایی که تا آنجا نباشید درکی از آن نخواهید داشت. در همان جلسه اول تمرین خیلی چیزها را متوجه شدم! به خانه که بازگشتم به خانواده و مدیربرنامه هایم گفتم " نمیشود قرارداد را پاره کنیم و من به آرسنال بازگردم ؟"
آنها به من خندیدند و من به آنها توضیح دادم که یه چیزهایی در اینجا درست نیست (سر جایش نیست) و اوضاع بنظر خوب نمیرسد. 
سانچز ادامه داد: اما من قرارداد را امضا کرده بودم و راه بازگشتی نبود. بعد از ماه‌ها همچنان این حس در من بود و ما اصلا به عنوان یک تیم با هم متحد نبودیم. ما یک خانواده واقعی نبودیم. من حقایق را به شما میگویم، ژورنالیست‌ها نمیدانند داخل باشگاه‌‍‌ها چه میگذر. آنها میگویند من مقصر هستم اما گاهی بازیکن به محیط وابسته است، خانواده در اطرفش ایجاد میشود (و میتواند پیشرفت کند) در منچستریونایتد ما یک خانواده نبودیم و این چیزی بود که به زمین بازی هم منتقل میشد وقتی لازم بود کسی سرزنش شود، من سرزنش میشدم.
 
سانچز که خیلی از این انتقال ناامید بود در ادامه مطلب گفت: بازی وست هام را بخاطر دارم که در ترکیب اصلی قرار نگرفتم و این چیزی بود که در تمام دوران بازی خود تجربه نکرده بودم. آن بازی خیلی چیزها را برایم تغییر داد، به خودم گفتم چطور میشود که در عرض تنها 5 ماه از یکی از بهترین های لیگ برتر به یک نیمکت نشین تبدیل شوم ؟!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۹۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰