loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه سبایوس بعد از بازگشت به آرسنال
مصاحبه سبایوس بعد از بازگشت به آرسنال

مصاحبه سبایوس بعد از بازگشت به آرسنال

اخبار درباره گزینه های دیگر من درست است.من میتوانستم در رئال بمانم یا در لالیگا ادامه دهم.قبل از فینال جام حذفی با مربی در این باره صحبت کرده بودم و گفته بودم که میخواهم در آرسنال بمانم و جام کسب کنم.
از چیزی که میکل در تیم ساخته است بسیار راضی هستم و فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم و هیچ وقت شکی برای بازگشتن به اینجا نداشتم.
همه می توانند اثر آرتتا را در تیم ببینند.وقتی او آمد ما امکان قهرمانی در ۳ رقابت را داشتیم.دو تا را بردیم و لیگ اروپا را حذف شدیم که به نظرم حقمان نبود.
غیر از آن، بحث درباره ی کاری است که او انجام می دهد.انرژی مثبتی در رختکن وجود دارد و بازیکنان خوشحالند و همگی کار خود را انجام می دهند.همچنین بازیکنان جوانی آورده ایم.چیزی که همیشه در این باشگاه وجود داشته است.به نظر من میکل شخص مناسب برای بازگرداندن این باشگاه به جایگاه حقیقی است که به نظر من لیگ قهرمانان و رقابت با تیم های برتر خواهد بود.
 
 
فکر میکنم که همه دیدند من صد در صد توانم را از همان ابتدای حضور در باشگاه،در زمین ارائه دادم.هوادارن جواب این را با عشقشان دادند و حتی وقتی من درخانه بودم پیام های زیادی دریافت کردم که برگرد،ما به تو نیاز داریم.فکر کنم آنها هم اندازه من خوشحال هستند.حس میکنم فصل فوق العاده ای را کنار هم در پیش داریم.
وقتی مربیان و باشگاه و بازیکنان از تو میخواهند که فصل بعدی هم در تیم بمانی میفهمی که آنها تو را به عنوان یار و بازیکنی خوب میبینند.افتخار میکنم که آنها و هواداران میخواهند من بمانم.
ما تا دیروز مشغول کار های قرارداد بودیم اما من یک ثانیه هم تردید نکردم.
خوشحالم که یک فصل دیگر همراه آرسنال خواهم بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰