loading
در حال بررسی درخواست شما
وستهام 1 آرسنال 9 The Fa WSL
وستهام 1 آرسنال 9 The Fa WSL

وستهام ۱ آرسنال ۹ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال دیشب در ورزشگاه خانگی وستهم موفق شد این تیم را گلباران کند. این بازی که پس از مدتها انتظار با حضور تماشاگران برگزار شد 10 گل به همراه داشت. 
 
دقایق ابتدایی بازی رقابت بسیار سخت بود و بازی از طرف وستهمی ها بسیار درگیرانه و خشن دنبال میشد و حتی منجر به مصدومیت کتلی و تعویض اجباری او با کیتی مک کیب شد اما در ادامه توپچی ها توانستند کنترل بازی را بدست گیرند و در دقیقه 23  با یک ارسال عالی توپ از مک کیب برای جیل رورد در محوطه ی جریمه آرسنال به گل اولش رسید. 
 
چند دقیقه بعد دالی از اشتباه ولتی نهایت را استفاده کرد و با شوتی زیبا و دقیق گل تساوی را به ثمر رساند اما خوشحالی وستهمی ها ده دقیقه بیشتر طول نکشید که مید نزدیک دروازه پاس خوبی را برای میدیما فرستاد و او هم دومین گل آرسنال را به ثمر رساند. 
 
زمانی که جیلی فلهرتی کارت زرد دوم را از داور گرفت شرایط برای وستهمی ها بدتر شد. کیم لیتل هم موفق شد شوت دقیقی را روانه ی دروازه ی میزبان کند و آرسنال را 3-1 پیش بیندازد. 
 
در ادامه  بث مید این بار پاس گل نداد و خودش از پشت محوطه ی جریمه با شوتی زیبا کنج دروازه ی وستهم را هدف گرفت تا آرسنال در دقیقه 42 به چهارمین گل خود 
 
در نیمه ی دوم از این گل آرسنال دست از حملاتش برنداشت. از دقیقه ی 52 تا 56 آرسنال سه بار دروازه ی وستهم را گشود. جیل رورد به موفقیت دروازه ی میزبان را هدف گرفت. دو دقیقه ی بعد میدیما با جا گذاشتن مدافعان وستهم دومین گلش در این بازی را به ثمر رساند و باز هم دو دقیقه ی بعد رورد با گشودن دروازه ی حریف موفق شد همانند بازی گذشته هت تریک کند و آرسنال را به گل هفتم برساند.
 
پس از این گلها این بار نوبت به مدافع محبوب تیم یعنی لیا ویلیامسون رسید تا گوشه ی چپ دروازه وستهم را باز کند و در نهایت برای به ثمر نشستن گل نهم لیسا اونز از خودگذشتگی کرد و در محوطه ی جریمه در حالی که دروازه بان وستهم تک تک شده بود به کیتلین فورد پاس داد و او نیز دروازه ی میزبان را باز کرد.
 
با این حساب توپچی ها تنها در 2 بازی ابتدایی لیگ تا بدین جا 15 گل زده اند و تنها دو گل خورده دارند و با قاطعیت صدرنشین سوپرلیگ هستند.
 
بازی بعدی آرسنال 26 سپتامبر با تاتنهام در جام حذفی خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۲۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰