loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال4 تاتنهام 0 یک چهارم نهایی Fa Cup
 آرسنال4 تاتنهام 0 یک چهارم نهایی Fa Cup

آرسنال۴ تاتنهام ۰ یک چهارم نهایی Fa Cup

تیم بانوان آرسنال موفق شد در یک چهارم نهایی جام حذفی تاتنهام را شکست داده و به مرحله ی بعد صعود کند. این بازی در حالی انجام شد که تاتنهام به تازگی از خرید مطرح خود الکس مورگان رونمایی کرده بود اما این بازیکن فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. 
 
دختران آرسنال در دقایق ابتدایی بازی با فرصتی که لیا ویلیاسمون با ارسال زیبایش برای کیتلین فورد ایجاد کرد میتوانستند به گل برسند اما توپ این بازیکن استرالیایی به تیر افقی برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت. 
 
در ادامه توپچی ها به خاطر بازی تدافعی و سرسختانه ی تاتنهامی ها نتوانستند در نیمه ی اول فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد کنند و این نیمه با نتیجه ی بدون گل به پایان رسید. 
 
در نیمه ی دوم آرسنال انقدر روی دروازه ی تاتنهام فشار آورد تا بتواند در نهایت در اواسط نیمه ی دوم با شوت سرکش جردن نابز ار فاصله ی 25 یاردی دروازه ی میهمان را باز کند. 
 
تنها دو دقیقه ی بعد لیسا اونز دومین گل آرسنال را روی پاس خوب ویویان میدیما به ثمر رساند. لیسا اونز به یک گل قناعت نکرد و دو بار دیگر هم دروازه ی اسپرزی ها را گشود که یکی از این گلها روی پاس بث مید به ثمر رسید. 
 
در نهایت این بازی با پیروزی 4-0 توپچی ها به پایان رسید. بازی بعدی آرسنال 4 اکتبر در سوپرلیگ مقابل تیم بریستول خواهد بود. این بازی در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی میدوپارک برگزار خواهد شد. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰