loading
در حال بررسی درخواست شما
منچسترسیتی 2 آرسنال 1 FA CUP
منچسترسیتی 2 آرسنال 1 FA CUP

منچسترسیتی ۲ آرسنال ۱ FA CUP

تیم بانوان آرسنال با شکست مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی از جام حذفی فصل 2019/20 از این مسابقات حذف شد
 
همانطور که جو مونتمورو پیش بینی کرده بود میزبان کنترل بازی را در نیمه ی نخست در اختیار خود داشت و حملات متعددی روی دروازه ی آرسنال داشت تا اینکه لئا ویلیامسون با خطا روی استف هاوتون موقعیت خوب گلزنی را برای سیتزین ها در پشت محوطه ی جریمه ایجاد کرد. هاوتون مستقیما از روی ضربه ی ایستگاهی دروازه ی آرسنال را باز کرد و تیم میزبان با یک گل پیش افتاد.
 
بازیکنان سیتی به فشار و حملات خود ادامه دادند و تا اینکه جردن نابز یک شوت بسیار زیبا را از فاصله ی بسیار دور راهی دروازه ی منچسترسیتی کرد که در نهایت این توپ به گل نشست و آرسنال به گل تساوی خود رسید. شیرینی این گل دو دقیقه بیشتر به کام توپچی ها نماند و آنها با همکاری الن وایت و مویس به گل دوم خود رسیدند. 
 
نیمه ی نخست با نتیجه 2-1 به نفع یاران سیتی به پایان رسید اما در نیمه ی دوم آرسنال عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. توپچی ها چندین موقعیت را با میدیما ایجاد کردند که نتیجه ای در پی نداشت و در لحظات آخر کتی مک کیب میتوانست آرسنال را به تساوی برساند اما این اتفاق نیافتاد و در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
بازی بعد آرسنال روز یکشنبه در سوپرلیگ مقابل بریستول خواهد بود. این بازی در میدوپارک ورزشگاه خانگی آرسنال برگزار خواهد شد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰