loading
در حال بررسی درخواست شما
پارتی تایم! هافبک جنگنده و قلدر اتلتیکو به آرسنال پیوست.
پارتی تایم! هافبک جنگنده و قلدر اتلتیکو به آرسنال پیوست.

پارتی تایم! هافبک جنگنده و قلدر اتلتیکو به آرسنال پیوست.

به آرسنال خوش آمدی توماس پارتی
توماس پارتی با یک قرارداد بلند مدت به آرسنال پیوست.
این هافبک میانی ۲۷ ساله از سال ۲۰۱۲ در اتلتیکومادرید بازی کرده و برای آنها ۱۸۸ بار به میدان رفته است، که در این دوران موفق به کسب هم لیگ اروپا و هم سوپرجام در سال ۲۰۱۸ و فینالیست چمپیونزلیگ در سال ۲۰۱۸ شد.در فصل گذشته، این ملی پوش غنایی ۴۶ بار برای اتلتیکومادرید به میدان رفته است، و در کسب مقام سوم توسط اتلتیکو‌ و رسیدن اتلتیکو به رقابت های یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا،نقش کلیدی داشته است.
 
در دوران بازی وی، پارتی به صورت قرضی به تیم هایی از جمله مایورکا در سال ۲۰۱۳/۲۰۱۴ و آلمریا در سال ۲۰۱۴/۲۰۱۵ پیوسته است، و ۲۹ بازی ملی در کارنامه ی خود دارد.
 
ادو مدیر فنی باشگاه آرسنال افزود: توماس تمام ویژگی های لازم را برای تبدیل شدن به یک بازیکن تاپ را برای آرسنال دارد. او یک رهبر واقعی در خارج و داخل زمین است و او دقیقا کسی است که ما در این باشگاه به او نیاز داریم. ما توماس را برمبنای آنالیزهایی که اخیرا انجام داده ایم به خوبی میشناسیم. او بر بازی بسیار مسلط و بسیار مثبت و جنگنده است و هوش خارق العاده ای را به ترکیب ما اضافه میکند. ما استارت بسیار قوی را در ابتدای فصل زده ایم و میخواهیم با توماس ادامه دهیم و او بخشی از باشگاه ما باشد.
 
 
 
همچنین مایکل آرتتا گفت که: ما برای مدت هاست توماس را زیر نظر داریم، و ما یک بازیکن با کیفیت بسیار بالا را به ترکیبمان اضافه کرده ایم. او یک هافبک میانی دونده و پر انرژی است. او تجربه ی فراوانی را از یک باشگاه فوق العاده و‌سطح بالا درلالیگا و در چمپیونزلیگ برای ما به ارمغان آورده است.
ما بخاطر دیدگاه و عملکرد او در بازی ها بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ایم. او یک فوتبالیست باهوش است و به دنبال این هستیم تا وی را با سیستم بازی خود یکپارچه کنیم و به پیشرفت تیم کمک کنیم.
توماس پارتی شماره ی ۱۸ را به تن خواهد کرد و هفته ی آینده، بعد از بازی های تیم ملی غنا، به هم تیمی های جدیدش خواهد پیوست.
همگی در باشگاه آرسنال به توماس خوش آمد می گویند.
قرارداد وی درحال طی کردن مراحل معمول اداری است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۱۵
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰