loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا در اتحاد باز هم باخت ...
آرتتا در اتحاد باز هم باخت ...

آرتتا در اتحاد باز هم باخت ...

  درباره مسابقه:
امتیازی کسب نکردیم ولی حس کردم که با گذشت زمان پیشرفت کردیم و اطمینان داشتیم که می توانیم چیزی بدست بیاوریم.به بازیکنان وعملکرد تیمی و فردی آنها افتخار میکنم.کار آسانی نیست که اینجا پیروز شوید.ما باید همه توان خود را نشان دهیم و از موقعیت ها استفاده کنیم.
 
  صحنه مشکوک به پنالتی:
من از داور خواستم که صحنه را بررسی کند و بعد از دو ثانیه به من گفتند که این کار را انجام دادند.اصلا چگونه در ۲ ثانیه می توان صحنه را چک کرد؟قطعا مشکلی هست و من متاسفم.
 
  درباره ویلیان:
ما باید بتوانیم با ترکیب های مختلف بازی کنیم و از فضا های گوناگون بهره ببریم.کار آسانی نبود که ۲ مهاجم روی نیمکت باشند ولی تصمیمی فنی بود و در برخی لحظات هم بهتر جواب داد و از عملکرد ویلیان و بازی ای که داشت راضی هستم .
 
  شیوه بازی تیم:
ما خیلی عمیق دفاع می کردیم و بازیکنان زیادی از آنها نزدیک محوطه بودند و فرصت زیادی به ما نمی دادند و دیدن این بازی ناراحت است.ما باید در یک سوم آنها بیشتر موقعیت می ساختیم و پاس و ارسال های نهایی را بهتر انجام می دادیم.باید چیز بیشتری نشان می دادیم.برای پیروزی در اینجا باید همه چیز طبق خواسته ما پیش برود.
 
 درباره نشانه های قوی تر شدن تیم:
ما می خواهیم که در هر زمینی پیروز باشیم.برای این کار باید در ۹۶ دقیقه بتوانید کار های خوبی انجام دهید و ما لحظات خوبی هم داشتیم ولی باید آنها را به گل تبدیل می کردیم.بعد از چهار سال بودن در رختکن حریف و با این نگرش آمدن و نشان دادن قوی تر شدن تیم،کار آسانی نیست.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰