loading
در حال بررسی درخواست شما
لاندن سیتی 0 آرسنال 4 Continental Cup
لاندن سیتی 0 آرسنال 4 Continental Cup

لاندن سیتی ۰ آرسنال ۴ Continental Cup

تیم بانوان آرسنال دیشب در دومین بازی دور گروهی کانتیننتال کاپ موفق شد میزبانش لاندن سیتی را مقتدرانه شکست دهد. 
 
فران استنسون برای اولین بار درون دروازه توپچی ها قرار گرفت. جیل رورد ، کیم لیتل و لئونی مایر نیز پس از گذران دوران مصدومیتشان به ترکیب بازگشتند و چهار محصول آکادمی تیم با نام های انوک دنتون، پیِرس، گارد و روبی میس یک نیمه برای توپچی ها به میدان رفتند. 
 
21 دقیقه از نیمه ی نخست گذشته بود که میدیما موفق شد اولین گل آرسنال را به ثمر برساند. میدیما باز هم از داخل محوطه جریمه دروازه ی تیم حریف را باز کرد. 
 
گل دوم را باز هم میدیما با همکاری کیتلین فورد به ثمر رساند. گلی که مشابه با گل اولش بود. او با دریبل بازیکنان در محوطه ی جریمه دروازه ی لاندن سیتی را باز کرد. 
 
تنها 5 دقیقه به پایان بازی مانده بود که میدیما هت تریک کرد. این گل به کمک جیل رورد دیگر بازیکن هلندی توپچی ها به ثمر رسید. 
 
در ادامه ی بازی دنیله ون د دنک و کیتلین فورد موقعیت های گلزنی داشتند اما باز هم ویویان میدیما بود که توانست گلزنی کند. یک پاس خوب از ون د دنک و حضور میدیما در محوطه ی جریمه زمینه ساز پوکر این بازیکن قهار هلندی شد. 
 
پس از اینکه آرسنال با 4 گل پیش افتاد فرصت برای مونتمورو فراهم شد که تغییراتی در تیمش ایجاد کند. ووبن موی و میدیما از زمین خارج شدند. لئونی مایر به میدان آمد و با سه مدافع به بازی ادامه دادیم. لیا ولتی در راست، اشنادربک در قلب دفاع و ویلیامسون در سمت چپ قرار گرفتند. مک کیب و مایر نقش وینگر را بازی کردند و فورد جلوتر از آنها قرار گرفت.
 
با این تغییرات میزان حملات توپچی ها بیشتر هم شد. گوت و فورد و مک کیب موقعیت گلزنی داشتند اما این فرصتها را از دست دادند و این بازی با نتیجه 4-0 به نفع آرسنال به پایان رسید.
 
با کسب این پیروزی توپچی ها پس از چلسی و تانهام در رتبه سوم گروه خود باقی مانند. چلسی با 6 امتیاز صدرنشین است. تاتنهام و آرسنال هر دو 3 امتیاز دارند و بالای سر لاندن سیتی که هیچ امتیازی ندارد قرار گرفته اند.
 
دیدار بعدی آرسنال روز یکشنبه 8 نوامبر در سوپرلیگ و مقابل منچستریونایتد خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۷۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰