loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرتتا پس از پیروزی برابر مولده
مصاحبه آرتتا پس از پیروزی برابر مولده

مصاحبه آرتتا پس از پیروزی برابر مولده

✅ویلوک:
عملکرد قوی ای دارد و از هر فرصت به خوبی استفاده میکند.بالغ نشان می دهد و همچنین بعد از دیدن کنفرانس خبری او، از شیوه ی برقراری ارتباطش شگفت زده شدم.او را بسیار دوست دارم و در مسیر درست پیشرفت می کند.شایستگی همه دقایقی که بازی می کند را دارد و از عملکرد و گل ها و نگرشش مشخص است.ویژگی های خاصی دارد.
 
✅نبود وار در لیگ اروپا
واقعا نمی فهمم چه دلیلی دارد.ما تکنولوژی را داریم و می دانیم که تصمیم درست استفاده از آن است پس چه دلیلی دارد که استفاده نکنیم.دلیل اعتراض ما این است که انکتیا کامل خارج از محوطه آفساید بود و این گل می توانست سرنوشت بازی را عوض کند.به نظرم باید بررسی و در صورت امکان اصلاح شود.
 
✅بازی کردن ویلوک در لیگ...
مسئله این است که ترکیب بزرگی داریم اما به جو گفته ام که به او کاملا اعتماد دارم.ما این مسابقات را کاملا جدی میگیریم و فقط فرصتی برای بازی جوانان نیست.ما می خواهیم بازیکنانی که بهترین شیوه عملکرد را ارائه می دهند  بازی کنند و جو یکی از آنهاست.
 
✅بازی کردن مجدد لنو...
او انتخاب اول ما در رقابت ها خواهد بود و بازی های زیادی انجام داده است و تجربه ملی هم دارد.الکس هم می توانست بازی کند اما تازه به ما ملحق شده است و نیاز به زمان دارد.اگر لازم باشد تغییر در ترکیب و مدیریت آن انجام می شود.
 
✅پپه به چه کاری برای بازی در لیگ نیاز دارد؟
ثبات.نه تنها او بلکه همه بازیکنان.برای تبدیل شدن به تیم عالی و زدن گل های زیاد باید ثبات داشته باشیم.در تمام ۹۰ دقیقه.او باید تفاوت ها را در یک سوم تیم حریف رقم بزند.او امروز یه گل عالی زد و پاس گل داد و در مسیر درست قرار دارد.
 
✅کدام یک از پپه و ویلیان انتخاب اول هستند؟
صحبت من کلی بود و همه باید به این شیوه عمل کنند و فرقی بین آنها نیست.اگر نیکو ۳ گل زده است باید به زدن ۱۰ گل فکر کند.ویلیان اگر ۳ پاس گل داده است باید به دادن ۱۰ تا فکر کند.اگر این نگرش نباشد تیم خوبی نخواهیم شد.ما جای پیشرفت داریم و باید خیلی از توپ ها را بهتر تمام کنیم.
 
✅بازی رسیدن به جوان ها
از زمانی که آمده ام زمان بیشتری به آنها رسیده است مانند ادی و ساکا و نلسون که امشب مصدوم بود.خوشحالیم که این نسل را داریم و باید آنها را پیشرفت دهیم و به آنها بازی دهیم اگر که شایستگی‌ آنرا داشته باشند.آنها باید استاندار های باشگاه را یاد بگیرند.شانس رسیدن بازی به آنها بستگی به عملکرد در زمین و تمرین دارد و در حال حاضر ترکیب بزرگ و بازیکنان آماده ای داریم.هرچه در گروه بهتر باشیم شانس صعود بالاتر است و فرصت برای آنهایی که شایستگی حضور دارند مهیا می شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰