loading
در حال بررسی درخواست شما
منچستریونایتد  1 آرسنال  0 The Fa WSL
منچستریونایتد  1 آرسنال  0 The Fa WSL

منچستریونایتد ۱ آرسنال ۰ The Fa WSL

یکشنبه عصر تیم بانوان آرسنال در هفته ششم سوپرلیگ میهمان منچستریونایتد بود.
 
توپچی ها در حالی پا به این دیدار گذاشتند که هر 5 بازی قبل خود را برده بودند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودند اما تیم میزبان از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفت. یونایتدی ها آرسنال و به خصوص ویلیامسون و اشنادربک را تحت فشار گذاشتند. 
 
آرسنال هم چند موقعیت ایجاد کرد اما میدیما در این فرصت ها تنها بود و نمیتوانست خطرناک ظاهر شود و یاران شیاطین سرخ در قفل کردن هافبک های آرسنال عملکرد موفقی داشتند. 
 
در یکی از لحظات جذاب بازی کریستیان پرس توانست سه مدافع آرسنال را دریبل بزند و فرصت گلزنی داشته باشد اما زینسبرگر با پای خود شوت او را به زیبایی مهار کرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
 
در نیمه ی دوم یاران کیسی استونی باز هم نمایش دلپذیری داشتند و تیم شایسته ی میدان بودند. توبین هیث و گرونن بارها دروازه ی آرسنال را هدف گرفتند اما موفق به گل زنی نشدند. این حملات پی در پی منچستر باعث شد مونتمورو تصمیم بگیرد کیم لیتل و جیل رورد را به زمین بفرستد. 
 
این تعویض ها انگیزه ی توپچی ها را بیشتر کرد و دقایقی بعد بث مید از گوشه میدان به سمت دروازه ی یونایتد نفوذ کرد اما سانتر او توسط ارپس بلاک شد. 
 
آرسنال به روند حملات خود ادامه داد اما خیلی زود یاران منچستر جواب این حملات را دادند. یاران شیاطین سرخ با فرار سیگزورث به سمت دروازه ی آرسنال یک فرصت خوب گلزنی را ایجاد کردند. سیگزورث اشنادربک را جا گذاشت و پاس آرامی را به سمت داخل محوطه جریمه برای تون فرستاد. او نیز کنج سمت چپ دروازه زینسبرگر را باز کرد. 
 
در لحظات پایانی بازی خشم آرسنالی ها را برافروخته شد آنها دقایق تلف شده را با حملات مکرر خود برای منچستری ها طاقت فرسا کردند و در داخل محوطه جریمه بارها موقعیت گلزنی ایجاد کردند اما در نهایت موفق نشدند و این بازی با نتیجه 1-0 به نفع میزبان به پایان رسید. 
 
آرسنال با این شکست صدر جدول را به یونایتد تقدیم کرد و حالا با یک امتیاز کمتر در رتبه ی دوم جدول قرار دارد. توپچی ها در دیدار بعد باید روز یکشنبه 15 نوامبر با چلسی در سوپرلیگ دیدار کنند. آرسنال در این دیدار میزبان است. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰