loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 1 چلسی 1 The Fa WSL
 آرسنال 1 چلسی 1 The Fa WSL

آرسنال ۱ چلسی ۱ The Fa WSL

دیروز عصر تیم بانوان آرسنال در هفته هفتم سوپرلیگ بانوان در خانه به مصاف چلسی رفت
 
توپچی ها از همان ابتدای بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما از آنجایی که هر دو تیم از اهمیت این دیدار آگاه بودند 30 دقیقه نخست بسیار محتاطانه عمل کردند و از میانه های میدان شرایط سختی را برای نفوذ بازیکنان حریف ایجاد کردند اما پس از مدتی آرسنال توانست به شرایط غلبه کند و موقعیت خوب گلزنی ایجاد کند. کیتلین فورد با یک شوت از راه دور سرکش تیر دروازه ی چلسی را لرزاند و در ادامه باز هم توپچی ها فرصت گلزنی داشتند و نیمه ی اول دیدار با برتری نسبی تیم آرسنال به پایان رسید.
 
اما برای شروع نیمه ی دوم اما هیس سرمربی تیم چلسی سم کر مهاجم خطرناک تیمش را به بازی فرستاد و این بازیکن هم موفق شد چند موقعیت خوب گلزنی را برای تیمش ایجاد کند. یکی از موقعیت های مهم چلسی هم توسط اینگلند ایجاد شد. او شوت قدرتمندی را روانه ی دروازه ی آرسنال کرد اما لیا ویلیامسون به خوبی این توپ را بلاک کرد. 
 
پس از این موقعیت آرسنالی ها روی دروازه ی چلسی فشار آوردند و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند. تنها 4 دقیقه به پایان بازی آرسنال موفق شد روی نفوذ عالی ویویان میدیما و پاس خوبش به مید در موحوطه جریمه به گل اول خود برسد. 
 
اما شادی توپچی ها تنها تا دقیقه 90 دوام آورد. هاردر بازیکن مطرح چلسی با نفوذ از گوشه میدان یک سانتر فوق العاده برای یاران تیمش فرستاد که در راه به پای مدافع جوان آرسنال یعنی لوته ووبن موی برخورد کرد و مانو زینسبرگر نتوانست دروازه اش را نجات دهد. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این تساوی توپچی ها تنها با یک امتیاز اختلاف پس از منچستریونایتد در رتبه دوم جدول رده بندی سوپرلیگ باقی ماندند.
 
یاران جو مونتمورو باید در یک دیدار خیلی حساس روز چهارشنبه در آخرین بازی از دور  گروهی کانتیننتال  کاپ به تاتنهام دیدار کنند. این بازی در میدوپارک و در ساعت 23 برگزار خواهد شد. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰