loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 2 تاتنهام 2 (5-4در پنالتی)  Conti Cup
 آرسنال 2 تاتنهام 2 (5-4در پنالتی)  Conti Cup

آرسنال ۲ تاتنهام ۲ (۵-۴در پنالتی) Conti Cup

دیدار دیشب تیم بانوان آرسنال و تاتنهام در دور گروهی کانتیننتال کاپ دیداری شد با ترکیبی از دو نوع احساس، خوشحالی از پیروزی دوباره مقابل رقیب شمال لندنی و ناراحتی حاصل از حذف از جام!
 
لیا ویلیامسون و لیا ولتی هم به ترتیب برای 150 اُمین و 50 اُمین بار با لباس توپچی ها به میدان رفتند و لیدیا ویلیامز هم برای اولین بار در دروازه ی آرسنال قرار گرفت. 
 
آرسنال که در  همین فصل دو بار تاتنهام را شکست داده بود و تا به آن روز هم هیچ امتیازی را مقابل این تیم از دست نداده بود با اعتماد به نفس بیشتری بازی را شروع کرد و چند بار باا نفوذ وینگرهای خود کیتی مک کیب و لئونی مایر موقعیت هایی را برای آرسنال بوجود آوردند و در نهایت توپچی ها با یک کار تیمی زیبا و پاس فوق العاده ی کیم لیتل به ویویان میدیما دقیقه 11 به گل رسیدند.  
 
در ادامه نیز روی بازی خوب مک کیب و فورد میتوانستیم با ضربه ی سر ون د دنک به گل دوم دست یابیم اما این موقعیت خوب از دست توپچی ها رفت. 
 
در این نیمه یاران تاتنهام هم موقعیت هایی داشتند اما چندان خطرناک نبود و توسط لیدیا ویلیامز مهار شد. آرسنال در نیمه ی اول به پیروزی رسید اما تاتنهام برگ برنده ی خود الکس مورگان را در نیمه ی دوم رو کرد. 
 
در 45 دقیقه ی دوم بازی حضور الکس مورگان باعث شد یاران تاتنهام نمایش بهتری داشته باشند و موقعیت خطرناک زیادی روی دروازه ی آرسنال ایجاد کردند. پرسیوال دقیقه 59 گل تساوی تاتنهامی ها را به ثمر رساند. 
 
بیست دقیقه مانده به پایان بازی کیتلین فورد با پاس خوب ویلیامسون گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. اما با همین نتیجه هم توپچی ها در گروهشان دوم میشدند و چون نسبت به دو تیم برتر دوم دیگر لیگ ها امتیاز کمتری داشتند شانس صعود به دور حذفی کانتی کاپ را بدست نمی آوردند به هر حال دو دقیقه مانده به پایان بازی زادروسکی اجازه نداد توپچی ها این پیروزی را جشن بگیرند و با گلی که به ثمر رساند بازی را به تساوی و پنالتی کشاند. 
 
در ضربات پنالتی تمامی بازیکنان موفق شدند دروازه ی تاتنهام را باز کنند. مک کیب، ووبن موی، بیتی، فورد و ولتی پنالتی زنان آرسنال بودند اما الکس مورگان پنالتی آخر تیم میهمان را از دست داد تا این بازی با پیروزی 5-4 آرسنال به پایان برسد. هیچ کدام از این دو تیم به مرحله ی بعد صعود نکردند اما چلسی به عنوان تیم نخست موفق به این کار شد. آرسنال تنها یک امتیاز کمتر از چلسی داشت. 
 
پس از این بازی 20 روزی بازی های ملی برقرار خواهد بود و دیدار بعدی آرسنال 6 دسامبر مقابل بیرمنگام در سوپرلیگ خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰