loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 3 بیرمنگام 0 The Fa WSL
 آرسنال 3 بیرمنگام 0 The Fa WSL

آرسنال ۳ بیرمنگام ۰ The Fa WSL

پس از وقفه بلندی که بازی های ملی در بازی های سوپرلیگ بانوان انگلیس ایجاد کرده بود بلاخره دیروز عصر تیم بانوان آرسنال به میدوپارک بازگشت و این بار هم از تیم بیرمنگام میزبانی کرد هم هوادارانش 
 
پس از گذشت حدودا 10 ماه در نهایت هواداران اجازه پیدا کردند با رعایت پرتکول های بهداشتی از نزدیک بازی تیم محبوبشان را نگاه کنند. 
 
آرسنال که دیدار قبل مقابل منچستریونایتد شکست خورده بود و از رقابت های دور گروهی کانتیننتال کاپ هم حذف شده بود انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشت و از همان ابتدا بازی را کاملا در اختیار خود داشت. اولین فرصت آرسنال را جیل رورد بدست آورد که شوتش از بالای دروازه به بیرون رفت. 
 
پس از این موقعیت توپچی ها با میدیما به حملاتشان ادامه دادند که البته بی حاصل بود اما بث مید که برای صدمین بار با لباس آرسنال به میدان میرفت توانست به خوبی در محوطه جریمه بیرمنگام نفوذ کند. با خطای گرین روی او داور در سوتش دمید و به نفع آرسنال پنالتی اعلام کرد. 
 
انتظار میرفت که کیم لیتل مثل همیشه پنالتی اش را راهی دروازه ی حریف کند اما اینبار همپتون گلر تیم میهمان از دروازه اش دفاع کرد و توپچی ها از رسیدن به گل نخست خود ناکام ماندند.
 
لحظاتی پس از این موقعیت ویویان میدیما مصمم به گلزنی بود اما شوت او نیز از بالای دروازه به بیرون رفت و علرغم فرصت های متعددی که بر روی دروازه ی بیرمنگام ایجاد شد این بازی در نیمه نخست با نتیجه ی 0-0 به پایان رسید. 
 
نیمه دوم هم آرسنالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیارشان داشتند و اولین سانتر کیتی مک کیب منجر به ایجاد یک موقعیت خوب گلزنی برای آنها شد. کیتلین فورد استرالیایی از این سانتر به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه ی سر دقیق اولین گل توپچی ها را به ثمر رساند. 
 
یاران آرسنال که از این گل اعتماد به نفس زیادی بدست آوردند با یک کار گروهی زیبا جیل رورد را صاحب موقعیت گلزنی کردند. او نیز به خوبی از راه دور دروازه را هدف گرفت و گل دوم آرسنال به ثمر رسید.
 
خبر خوب دیگر بازگشت جردن نابز و استف کتلی به میادین بود. این دو بازیکن که مدتها بود به دلیل مصدومیت شرایط بازی کردن نداشتند برای دقایقی به میدان آمدند.
 
اما تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود که دوباره سوت داور به صدا درآمد. باز هم پنالتی برای آرسنال گرفته شد و باز هم کیم لیتل پشت توپ ایستاد و این بار موفق به گلزنی شد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 3-0 به نفع میزبان به پایان رسید.
 
با این پیروزی آرسنال در رتبه دوم جدول رده بندی سوپرلیگ بانوان باقی ماند. منچستریونایتد تنها با یک امتیاز اختلاف صدرنشین این رقابتها است. 
 
دیدار آینده آرسنال یکشنبه هفته بعد مقابل منچسترسیتی خواهد بود. توپچی ها در این دیدار میهمان هستند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۹/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰