loading
در حال بررسی درخواست شما
منچسترسیتی 2 آرسنال 1 The Fa WSL
منچسترسیتی 2 آرسنال 1 The Fa WSL

منچسترسیتی ۲ آرسنال ۱ The Fa WSL

تیم بانوان ارسنال امروز عصر در سوپرلیگ میهمان منچسترسیتی بود 
 
منچسترسیتی در سه بازی گذشته خود در زمین آرسنال بازنده ی دیدار بود و این بار آرسنال باید در زمین سیتیزن ها بازی میکرد. دیدار قبلی این دو تیم در نیمه نهایی کانتیننتال کاپ برگزار شد و آرسنال موفق شد با پیروزی مقابل سیتی به فینال صعود کند. جو مونتمورو دو تغییر در ترکیب تیم به نسبت بازی قبل ایجاد کرد، یکی از این تغییرات جایگزینی نابز به جای لیا ولتی در خط هافبک بود. با این تغییر موقعیت های بیشتری برای توپچی ها ایجاد شد.
 
در ابتدا یاران آرسنال با همکاری بث مید و جردن نابز صاحب موقعیت شد اما ریباک دروازه بان چلسی به خوبی این فرصت ها را خنثی کرد. 
 
نیمه ی نخست داشت با نتیجه ی تساوی بدون گل تمام میشد اما دقیقه 43 بود که خطای جیل رورد کار دست آرسنال داد. ضربه ی ازاد سیتی در نهایت با فرصت طلبی و مهارت خوب برمر راهی دروازه ی آرسنال شد. برمر در شلوغی محوطه ی جریمه توپ را پیدا و گلزنی کرد.
 
پنج دقیقه پس از شروع نیمه ی دوم همپ از ارسال خوب والش استفاده کرد و با یک ضربه ی سر گل دوم منچسترسیتی را به ثمر رساند. 
 
آرسنال که در این دیدار سزاوار چنین شکستی نبود باز هم به حملات خود ادامه داد. میدیما به محوطه ی جریمه نفوذ کرد و برای مید پاسی فرستاد. شوت مید را دروازه بان سیتی مهار کرد اما در نهایت توپ به ون د دنک رسید و او موفق شد دروازه ی سیتی را باز کند و به یازدهمین گل این فصل خود برسد.
 
در ادامه باز هم آرسنالی ها به میزبان فشار اوردند و باز هم ون د دنک میتوانست گلزنی کند اما موفق نبود و این بازی با نتیجه ی 2-1 به نفع منچسترسیتی به پایان رسید.
 
با این شکست به رتبه ی سوم جدول رده بندی سقوط کردیم و باید تمام تمرکزمان به بازی هفته ی آینده یعنی دربی شمال لندن باشد. توپچی ها در این دیدار میزبان هستند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰