loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال4 اورتون 0 The Fa WSL
 آرسنال4 اورتون 0 The Fa WSL

آرسنال۴ اورتون ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال با کسب یک پیروزی پرگل سال 2020 را به پایان رساند. 
 
پیش از بازی خبری که منتشر شد این بود که ویویان میدیما نیمکت نشین خواهد بود اما این باعث نشد بازیکنان آرسنال دست از گلزنی بردارند. 
 
روی حرکت خوب کیتلین فورد توپچی ها حملات خود را شروع کردند اما دقیقه 4 بود که روی ارسال بث مید یک موقعیت خوب گلزنی برای جردن نابز در محوطه جریمه ایجاد شد که نابز به خوبی توانست از این فرصت استفاده کند و گل اول آرسنال را به ثمر برساند.
 
آرسنالی که بعد از شکست مقابل منچسترسیتی قصد داشتند به خوبی از حیثیت تیم خود دفاع کنند 6 دقیقه بعد دوباره به گل رسیدند. لیا ویلیامسون توپ را در منطقه دفاعی تیم اورتون به دست آورد به جیل رورد که از سمت راست نفوذ کرده بود سپرد او هم از همان سمت فرار زیبایی به سمت دروازه ی حریف داشت و در نهایت با ارسالی خوب برای کیتلین فورد که نزدیک دروازه ی تیم میهمان قرار داشت او را صاحب موقعیت گلزنی کرد. فورد استرالیایی هم به راحتی گل دوم را برای توپچی ها به ثمر رساند. اکنون فورد در تمامی رقابت های این فصل موفق شده 8 گل برای آرسنال به ثمر برساند. 
 
نیمه ی دوم هم با حملات آرسنال شروع شد و جنیفر بیتی توانست به سبک همیشگی خود گلزنی کند. این گل روی ارسال خوب کیتی مک کیب از روی نقطه کرنر و ضربه ی سر خوب او به ثمر رسید. 
 
اما چهارمین گل آرسنال بسیار زیبا بود. یک ارسال بلند توسط جردن نابز باعث شد توپ به بث مید بازیکن جوان انگلیسی برسد. او نیز یک شوت پرقدرت را از راه دور راهی دروازه اورتون کرد که به خوبی به گل نشست. 
 
با این پیروزی آرسنال به رتبه دوم جدول رده بندی سوپرلیگ بازگشت. بازی بعد توپچی ها روز 9 ژانویه مقابل استون ویلا خواهد بود. این بازی خارج از خانه خواهد بود و ساعت 16 برگزار خواهد شد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰