loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال پتن را به خانه بازگرداند
آرسنال پتن را به خانه بازگرداند

آرسنال پتن را به خانه بازگرداند

آنا پتن پس از 4 سال دوری از باشگاه آرسنال دوباره به خانه بازگشت 
 
آنا 12 سالگی به جمع توپچی ها پیوست. برای آکادمی آرسنال بازی کرد برای اولین بار در سال 2016 برای تیم اصلی به میدان رفت و در تمامی بازی های بهاره ی آرسنال به میدان رفت. 
 
این مدافع انگلیسی پس از آن برای کسب تجربه ی بیشتر و آموزش آکادمیک به تیم دانشگاه فلوریدای جنوبی پیوست و همزمان ادامه تحصیل داد و موفق به کسب مدرک دانشگاهی شد. 
 
این بازیکن 21 ساله در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال گفت: " احساس فوق العاده ایست. از زمانی که 12 ساله بودم تا کنون آرزویم این بود که با آرسنال قرارداد حرفه ای ببندم و الان رویایم به حقیقت پیوست." 
 
مونتمورو هم در اینباره گفت: " ما همواره به دنبال این هستیم که اگر میتوانیم منجر به پیشرفت بازیکنی شویم با بازیکنان خودی قرارداد ببندیم و آکادمی برای همین وجود دارد. فکر میکنم آنا از نظر ذهنیت و همچنین سبک بازی برای آرسنال ساخته شده است و زیبایی این ماجرا در این است که ما همچنان میتوانیم روی او کار کنیم و باعث پیشرفت او باشیم. جای پیشرفت همچنان باقیست بنابراین ادامه ی این راه برای همه ی ما جذاب است."
 
"با آنا در مورد مسائلی چون صداقت و احترام ، ارزش واقعی و معنای پوشیدن این پیراهن صحبت کردیم. ما به بازیکنانی که برای تحصیل آکادمیک به آمریکا فرستاده بودیم گفته بودیم که وقتی به انگلیس باز می گردند بیایند و با تیم تمرین کنند بنابراین همواره کنار ما بودند. من همیشه بازی و پیشرفت آنها را زیر نظر داشته ام چه از این طریق چه از طریق دیدن فیلم بازی هایشان یا صحبت با مربیان"
 
"همیشه مشتاق بودیم که بازیکنان جوانمان را پرورش دهیم به خصوص بازیکنانی که ارزش و معنای پوشیدن پیراهن آرسنال و بازی کردن پیراهن این باشگاه را درک میکنند. این واقعا برای ما اهمیت دارد و من هم این توانایی را دارم که به چنین بازیکنانی فرصت دهم." 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰