loading
در حال بررسی درخواست شما
همکاری با گارلیک برای سروسامان دادن به قراردادها
همکاری با گارلیک برای سروسامان دادن به قراردادها

همکاری با گارلیک برای سروسامان دادن به قراردادها

تساوی خسته کننده آرسنال با کریستال پالاس اگرچه نکته چندان مثبتی برای توپچی ها نداشت اما رقم خوردن یک اتفاق مدیریتی در خارج از زمین را می توان به عنوان نقطه عطف عملکرد هیئت مدیره باشگاه در نظر گرفت. در همین راستا در روز سه شنبه گذشته اعلام کرد ریچارد گارلیک از مدیران سابق اتحادیه فوتبال انگلستان و باشگاه وست بروم به عنوان مدیر فوتبال در آرسنال مشغول به کار خواهد شد.

در بیانیه رسمی باشگاه آرسنال آمده است : " ریچارد که هم اکنون به عنوان مدیرفوتبال در لیگ برتر انگلستان مشغول به فعالیت است و پیش از این نیز هشت سال در سمت مدیریت فوتبال باشگاه وست بروم فعالیت کرده به زودی به عنوان مدیر فوتبال باشگاه آرسنال آغاز به کار خواهد کرد. وی به زودی فعالیت اجرایی خود در باشگاه را آغاز کرده و همکاری نزدیکی با ادو ( مدیرفنی ) آرتتا ( سرمربی ) و مرتساکر ( مدیرآکادمی ) خواهد داشت. گسترده اقدامات گارلیک روی تیم اصلی و تیم های پایه اثرگذار خواهد بود. "

گفتنی است تخصص ریچارد گارلیک در حوزه قوانین ورزشی بوده و یکی از مسئولیت های وی در آرسنال مسئولیت و هدایت مذاکره با بازیکنان خواهند بود. مسئولیتی که پیش از این هاس فهمی آن را برعهده داشت

به نظر می رسد که مشکلات اخیر باشگاه آرسنال در زمینه تمدید قرارداد بازیکنان و ورود بسیاری از آنان به 12 ماه آخر قرارداد خود از جمله دلایل انتصاب گارلیک به عنوان مدیرفوتبال آرسنال بوده است. مشکلی که در سال های اخیر باعث جدایی بازیکنانی نظیر رابین فن پرسی، الکسیس سانچز و اخیرا فلوریان بالوگان از آرسنال شده است.

بالوگان که از جمله استعدادهای درخشان آکادمی آرسنال به شمار می رود وارد سال آخر قرارداد خود شده و از شواهد امر پیداست که در تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد از جمع توپچی ها جدا خواهد شد. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : football.london
بازدید: ۷۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰