loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل در آستانه خروج از آرسنال
اوزیل در آستانه خروج از آرسنال

اوزیل در آستانه خروج از آرسنال

مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال پس از هفت سال و نیم حضور در شمال لندن به پایان کار خود در جمع توپچی ها نزدیک شده است. اوزیل که از مدت ها قبل با اونای امری سرمربی سابق آرسنال به مشکل برخورده بود در دوران حضور آرتتا نیز نتوانست به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند. گفتنی است اگرچه دو مربی اخیر توپچی ها اعلام کردند به دلایل فنی مایل به استفاده از مسوت نیستند اما حواشی ایجاد شده توسط اوزیل و اظهارنظرهای سیاسی این بازیکن ترک تبار نیز در بوجود آمدن شرایط فعلی این بازیکن بی تاثیر نبوده است.

در این بین باشگاه آرسنال در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای فروش اوزیل و خلاص شدن از حقوق هفتگی 350 هزار پوندی او صورت داد اما با مخالفت این بازیکن رو به رو شد و تلاش های توپچی ها در این رابطه بی نتیجه ماند. در نهایت باشگاه با کنار گذاشتن اوزیل از ترکیب تیم نشان داد به هیچ عنوان حاضر به همکاری با او نبوده و خواهان خروج این هافبک تهاجمی از آرسنال است.

در نهایت و با رسیدن سال جدید میلادی و فصل نقل و انتقالات زمستانی باشگاه فنرباغچه ترکیه تلاش خود را برای به خدمت گرفتن اوزیل آغاز کرد و هم اکنون خبر می رسد که آرسنال با نمایندگان اوزیل بر سر فسخ قرارداد وی به توافق رسیده و هم اکنون مشغول مذاکره درمورد جزئیات هستند. بدین ترتیب به نظر می رسد اوزیل به زودی به باشگاه مورد علاقه اش در ترکیه پیوسته و آرسنال از پرداخت حقوق سالانه 14 میلیون پوندی وی خلاص خواهد شد.

لازم به ذکر است که اوزیل در طول 7 سال حضور خود در شمال لندن موفق شد در مجموع 158 بازی برای آرسنال 28 گل و 45 پاس گل به ثبت برساند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal
بازدید: ۱,۳۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰