loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : پاو تورس زوج مناسبی برای گابریل خواهد بود
امری : پاو تورس زوج مناسبی برای گابریل خواهد بود

امری : پاو تورس زوج مناسبی برای گابریل خواهد بود

اونای امری سرمربی سابق آرسنال و مربی فعلی ویارئال که در این فصل نتایج درخشانی با تیمش گرفته معتقد است پاو تورس دفاع وسط ملی پوش ویارئال گزینه بسیار مناسبی برای آرسنال بوده و زوج بسیار خوبی با گابریل ماگالائس تشکیل خواهد داد. این اظهارات در حالی از سوی امری مطرح می شود که غول های فوتبال اروپا نظیر بارسا و رئال تورس را زیر نظر داشته و به احتمال بسیار در تابستان پیش رو پیشنهادات خود را برای به خدمت گیری این ملی پوش اسپانیایی ارائه خواهند کرد.

گفتنی است پاو تورس 23 ساله این فصل نقش بسیار مهمی در ویارئال داشته و زیر نظر امری نتایج بسیار خوبی با تیمش کسب کرده و در رتبه چهارم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. در همین راستا و بر اساس گزارش های منتشر شده در اسپانیا آرسنال و رئال مادرید به صورت جدی روند پیشرفت تورس را زیر نظر داشته و به این مدافع ملی پوش علاقه مند هستند.

در همین رابطه امری در گفتگو با وب سایت فوتبال لندن گفت : " پاو تورس یک بازیکن بسیار با کیفیت و فوق العاده است. من در تیم های زیادی مربیگری کرده ام و هرگز چنین دفاع وسط با کیفیتی ندیده ام! پاو به زودی به یکی از تیم های بزرگ فوتبال اروپا خواهد پیوست. "

علاقه توپچی ها به تورس در شرایطی مطرح می شود که آرسنال در خط دفاع با حضور پابلو ماری موستافی داوید لوئیز ویلیام سالیبا گابریل سوکراتیس و هولدینگ با تراکم بالایی روبه رو بوده و قطعا قبل از هر خرید دیگری نیاز به فروش تعدادی از مدافعان خود دارد.

لازم به ذکر است که پاو تورس بند خرید 45 میلیون یورویی در قرارداد خود داشته و در صورت فعال سازی این بند هر تیمی می تواند این مدافع وسط اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۱,۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰