loading
در حال بررسی درخواست شما
رایان برتراند هدف جدید آرسنال
رایان برتراند هدف جدید آرسنال

رایان برتراند هدف جدید آرسنال

به گزارش سایت گل پس از خروج سئاد کولاسیناچ از آرسنال، آرتتا تنها یک دفاع چپ تخصصی در اختیار دارد که این موضوع می تواند باعث فشار زیاد به تیرنی شده و زمینه مصدومیت ستاره اسکاتلندی آرسنال را فراهم کند.

به همین منظور توپچی ها پس از انتقال قرضی مت رایان دروازبان برایتون و ارائه پیشنهاد انتقال قرضی اودگارد به رئال مادرید، هم اکنون ادو و همکاران اش به دنبال استخدام یک دفاع چپ باتجربه برای پوشش دادن تیرنی هستند. در همین راستا سایت گل مدعی است که توپچی ها به رایان برتراند دفاع چپ انگلیسی و 31 ساله ساوتهمپتون علاه مند شده اند.

برتراند 31 ساله که 19 بار برای تیم ملی انگلستان به میدان رفته و سابقه بازی در چلسی را نیز دارد تنها شش ماه دیگر با ساوتهمپتون قرارداد داشته و تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. شایعات موجود حاکی از آن است که برتراند خواهان حضور در تیم های بالای جدول بوده و دستمزد هفتگی بیشتری میخواهد. در همین رابطه چارلز وات خبرنگار گل معتقد است توپچی ها شرایط برتراند را زیر نظر گرفته و پس از اظهارات آرتتا مبنی بر نیاز به یک دفاع چپ دیگر پس از جدایی کولاسیناچ بعید نیست برتراند را به زودی در لندن و لباس آرسنال مشاهده کنیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۴
به قلم meraj agahi
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal
بازدید: ۱,۱۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰