loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 1 منچسترسیتی 2 The Fa WSL
 آرسنال 1 منچسترسیتی 2 The Fa WSL

آرسنال ۱ منچسترسیتی ۲ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال در یک بعدازظهر ناامید کننده مقابل میهمان خود منچسترسیتی متحمل شکست شد. 
 
آرسنال در حالی پا به میدان گذاشت که نابز، بیتی و لیتل سه مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت و لیا ویلیامسون بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت. 
 
آرسنال نیمه اول را خوب آغاز کرد اما به ناگاه الن وایت بازیکن سابقش موفق شد از فاصله نزدیک با شوتی محکم گل اول منچسترسیتی را به ثمر برساند و این بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
آرسنال در نیمه دوم برای زدن گل تساوی بیشتر جنگید و توپچی ها موفق شدند روی پاس خوب جیل رورد به کیتلین فورد در دقیقه 57 به گل تساوی برسند. این مهاجم استرالیایی اکنون در سوپرلیگ این فصل 7 گله است. 
 
خوشحالی این گل تنها 10 دقیقه به طول انجامید و منچسترسیتی روی نفوذ و ارسال خیلی خوب کلویی کلی بازیکن سابق توپچی ها برای همپ به گل دوم خود رسید. با این شکست کار آرسنال برای صعود به لیگ قهرمانان سال آینده بسیار سخت شد.
 
 در جدول رده بندی سوپرلیگ بانوان چلسی با وجود شکست دیروزش مقابل برایتون با کسب 32 امتیاز از 13 بازی صدرنشین است. منچستریونایتد هم که مقابل ردینگ شکست خورد با همین امتیاز و یک بازی بیشتر در جایگاه دوم قرار دارد. منچسترسیتی با 13 بازی و کسب 30 امتیاز سوم و آرسنال با 12 بازی و 23 امتیاز چهارم است. سه تیم اول جدول به لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد. 
 
دیدار بعدی توپچی ها چهارشنبه همین هفته ساعت 22:30 مقابل چلسی خواهد بود. آرسنال در این بازی میهمان است.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰