loading
در حال بررسی درخواست شما
استون ویلا 0 آرسنال 4 The Fa WSL
استون ویلا 0 آرسنال 4 The Fa WSL

استون ویلا ۰ آرسنال ۴ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال پس از مدت ها انتظار با پیروزی به سوپرلیگ بازگشت
 
توپچی ها که سال 2021 را  با یک تساوی و دو شکست مقابل تیمهای منچسترسیتی و چلسی با پایان یافتن دوران بازی های ملی میهمان استون ویلا بودند. پیش از این این بازی سه بار به دلایل مختلفی چون پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و شرایط بد آب و هوایی لغو شده بود. 
 
با وجود چنین شرایطی بازگشت به لیگ برای آرسنال چندان ساده نبود ویاران استون ویلا هم کار را برای آنها دشوارتر کردند. نیمه ی اول این بازی چندان جالب نبود این دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 
 
اما نیمه ی دوم ورق برگشت. میدیما ، جیل رورد و و ن د دنک از همان ابتدا موقعیت های خیلی خوبی برای آرسنال ایجاد کردند و بالاخره میدیما موفق شد  روی ارسال خوب مید  از فاصله نزدیک در دقیقه 58 دروازه تیم میزبان را باز کند. 
 
چند دقیقه پس از این گل کاپیتان دوم توپچی ها یعنی جردن نابز باز هم از درون محوطه جریمه موفق به گلزنی شد. 
 
گل سوم آرسنال بسیار دیدنی بود. کیتی مک کیب از فاصله 25 متری دروازه ی استون ویلا را هدف گرفت و یک لحظه ی چشم نواز را برای هواداران فوتبال خلق کرد. 
 
اما این پایان کار نبود و دو دقیقه مانده به پایان وقت قانونی لیسا اونز روی ارسال مک کیب با یک ضربه ی گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
آرسنال با کسب این سه امتیاز همچنان در جایگاه چهارم قرار دارد. این تیم با وجود اینکه یک بازی کمتر نسبت به سه تیم بالای جدول دارد اما اختلافش با آنها زیاد است. تیم سوم یعنی منچستریونایتد از 15 بازی 32 امتیاز دارد و توپچی ها 26 امتیازه هستند. 
 
دیدار بعدی آرسنال باز هم خارج از خانه و مقابل بیرمنگام خواهد بود. این بازی 7 مارس برگزار خواهد شد. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰