loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس پارتی در حال اثبات خود
توماس پارتی در حال اثبات خود

توماس پارتی در حال اثبات خود

هافبک توپچی ها به دنبال نمایش ضعیفش مقابل اسلاویا پراگ در لیگ اروپا در پنجشنبه شب ، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. عملکرد توماس پارتی یکی از مهمترین نکات مورد بحث در نتیجه تساوی ناامیدکننده آرسنال برابر اسلاویا پراگ بود. با توجه به سابقه پارتی و تجربه زیادی که او در هنگام بازی در سطح بالای اروپا با اتلتیکو مادرید زیر نظر دیگو سیمئونه کسب کرده بود ، دیدار مهم پنجشنبه شب دقیقاً از همان بازی هایی بود که او برای ایجاد تغییر در آن به خدمت گرفته شده بود. با اینکه توماس تلاش خود را کرد اما حتی 90 دقیقه بازی نکرد و در 10 دقیقه پایانی، آرتتا اورا با الننی، جایگزین کرد.
 
تماشای اینکه بازیکن ملی پوش غنا دقایق پایانی بزرگترین بازی فصل را از روی نیمکت تماشا می کند یکی از آن مواردی بود که افراد کمی وقتی او در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان گذشته در میان هیاهوی زیاد به این تیم پیوست را می توانستند تصور کنند.
 
پس برای پارتی چه اتفاقی افتاده است چرا او تاکنون او برای ایجاد نوعی تأثیر در شمال لندن که بسیاری انتظارش را داشتند تقلا کرده است؟
 
آرتتا در آستانه سفر روز یکشنبه به شفیلد یونایتد برای بازی در لیگ برتر به خبرنگاران گفت: "بزرگترین مشکلی که او داشته است این است که او آماده نیست است." ، هر وقت که آمادگی پیدا می کرد بازی بعدی را از دست می داد و بیرون می رفت [دوباره] "برای مدت طولانی ، از نظر جسمی ، او زمان نداشته است تا خودش را برای بازی در بالاترین سطح آماده کند. بدیهی است که این تأثیر می گذارد زیرا سطح لیگ برتر بالا است و چگونگی آمادگی شما کلیدی است. او در موقعیتی نبوده است كه بتواند در سطحی كه می تواند بازی كند. تا این لحظه ، او چنین امکانی را نداشته است.
 
پس از ورود در آخرین روز از پنجره نقل وانتقالات ، او اولین بازی خود را به عنوان بازیکن تعویضی دیرهنگام مقابل منچسترسیتی در ماه اکتبر انجام داد ، قبل از اینکه در اولین شروع خارج از خانه خود در راپید وین در لیگ اروپا تأثیرگذار باشد. تفاوتی که او قرار بود در تیم آرتتا ایجاد کند کاملاً واضح بود و این مجددا به شکلی چشمگیر زمانیکه او در پیروزی 1-0 در مقابل منچستر یونایتد در نوامبر یک کلاس درس برای هافبک ایجاد کرد به شکلی بسیار موثر نشان داده شد، او فوق العاده بود. "روی کین ، کاپیتان سابق یونایتد پس از بازی گفت: "وقتی بازیكنی را به صورت زنده تماشا می كنید ، آن وقت است كه می توانید درباره او قضاوت كنید و هرچه بیشتر به او نگاه كنم ، بیشتر آرزو می كنم كه او در هافبك یونایتد باشد. او بزرگ ، قوی و پرپشتکار است - و می تواند آن را به  خط جلو منتقل کند. او می تواند توپ را پخش کند. من جدال هایم را با [پاتریک] ویرا داشته ام و فکر می کنم این بچه فرصت مطابقت با آنچه پاتریک انجام می داد را دارد.
 
در آن زمان ، به نظر می رسید که پارتی می رود تا تبدیل شود به نیروی مسلط در خط هافبک آرسنال ، نوع حضور تحول آفرینی که تیم برای سالها از آن بی بهره بود .
اما مصدومیت رانی که در هفته بعد در برابر استون ویلا  به آن دچار شد ، سد راه او در رسیدن به این مسیر شد. اگرچه او یک ماه بعد بازگشت ، اما بازیکن 27 ساله حتی در اولین بازی بعد از برگشت نتوانست به پایان نیمه اول مسابقه  برابر تاتنهام برسد ، قبل از اینکه بازگشت دوباره مصدومیت او را مجبور کند تا 4 هفته ی دیگر به درمان بپردازد.
 
پارتی بعد از آن با مصدومیت دیگری روبرو شد - این بار به دلیل مشکل همسترینگ – که  او را مجبور به بیرون ماندن در اکثر طول ماه فوریه کرد. بنا به گفته آرتتا ارزیابی واقعی بسیار دشوار است زیرا وی شش ماه را از دست داده است. " "این مدت زمانی زیادی است. او هنوز در حال سازگاری با شیوه بازی ماست که متفاوت تر از کاری است که در اتلتیکو مادرید انجام  می داد. او نشانه های بسیار خوبی داشته است وهمه ما می توانیم ببینیم که او چه چیزی می تواند برای تیم بیاورد. اکنون این مسئله در موردپیدا کردن سطحی از ثبات است که ما از او نیاز داریم و ساختن تیمی که بتواند در اطراف او بازی کند زیرا او این ظرفیت را دارد. پارتی را برای بالا بردن سطح آرسنال به این تیم آورده شده و اگرچه او هنوزآن کاری را می تواند انجام دهد و آن را به طور ثابت ارائه کند را نشان نداده است ، اما نوع عملکردی که او در پیروزی در اولدترافورد ارائه داد ، نشان روشنی است  از آنچه که او  می تواند انجام دهد. هیچ نگرانی عمده ای در  باشگاه پیرامون نمایش های اخیر وی وجود ندارد ، نمایش ناامیدکننده پنجشنبه شب بیشتر یک نمایش بد موردی در نظر گرفته شد تا دلیلی برای نگرانی این توافق نظر وجود دارد که او برای مستقرشدن در محیط جدید به زمان نیاز دارد و برای او آسان نبوده است که در وسط یک بیماری همه گیر به انگلیس برود. این هافبک در ماه های اخیر برای پیدا کردن خانه با مشکلاتی روبرو شده و اگرچه اکنون منزل خود را خریداری کرده است ، اما او تنها زندگی می کند و هنوز هیچ عضوی از خانواده اش در لندن به او ملحق نشده اند.
 
مردم نظر خودشان را دارند. این هافبک ماه گذشته هنگام ارزیابی فرم خودش از زمان انتقال به آرسنال گفت. "اما این به من و نحوه سازگاری من با شرایطی بستگی دارد
من چند بازی مقابل من یونایتد و وولوز [جایی که 100 درصد بودم] داشته ام و توانستم نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم. این تازه آغاز راه است. من دارم به این عادت می کنم که هم تیمی هایم چگونه بازی می کنند ، لیگ برتر چگونه پیش می رود و با گذشت زمان ، همه چیز خوب خواهد شد. نمایش ناامیدکننده پارتی در برابر اسلاویا پراگ از بازیکنی بود که در هفته های اخیر به وضوح به اعتماد به نفس اش ضربه خورده بود. او فقط 53 لمس داشت –بسیار کمتر از81 تایی که او در این فصل به طور میانگین در هر 90 دقیقه دارد. و وقتی صاحب توپ بود ، به طور غیر معمولی شلخته و نامنظم بود.
از 41 پاس وی - عددی که از میانگین 65 پاس او بسیار کمتر است - فقط 80.5٪ موفق بودند.که به شدت از میانگین 87.4٪ برای او تا اینجای فصل بسیار پایینتر است. 
پارتی همچنین دریبل های کمتری نسبت به میانگین معمول خود را امتحان کرد ، پاس های کمتری را به محوطه جریمه  ارسال کرد و تکل های کمتری انجام داد
بدون شک عملکرد او بسیار پایینتر از بازیکنی با کیفیت او بود. اما او کسی نیست که باعث نگراتی آرتتا شده باشد. بااین پیش بینی سرمربی آرسنال که "بهترین نسخه توماس" در هفته پایانی این فصل به نمایش در خواهد آمد. این چیزی است که آرسنال از زمان ورود این هافبک به اندازه کافی به خود ندیده است و عملکرد در بازی رفت برابر پراگ هیچ کجای استانداردی نبوده که او می تواند به آن دست یابد اما او قبلاً تفاوتی را که هنگام روی فرم بودن  می تواند ایجاد کند را نشان داده است و اگر پارتی هفته آینده را در جمهوری چک بتواند نمایش خوبی داشته باش و کارها را درست پیش ببرد ،در این صورت مطمئناً آرسنال می تواند برای خود شانسی برای حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا تصور کند
 
 
چارلز واتس گل 11 آوریل 2021

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰